جلسه رفع مشکلات مجتمع‎های مسکونی امیرکبیر و خلیج فارس شهر اندیشه برگزار گردید

جلسه رفع مشکلات مجتمع‎های مسکونی امیرکبیر و خلیج فارس شهر اندیشه برگزار گردید



شهریار-برزگر
جلسه رفع مشکلات مجتمع‎های مسکونی امیرکبیر و خلیج فارس شهر اندیشه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،طی نشستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین باباییان امام جمعه، امیر عباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار، بهروز کاویانی شهردار ، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه و اعضای هیات مدیره مجتمع امیرکبیر و خلیج فارس رفع مشکلات و مطالبات مردمی مجتمع‏های مسکونی نامبرده مورد پایش ، نقد و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه امام جمعه شهر اندیشه گفت :  با توجه به درخواست‌ها و مطالباتی که در راستای رفع مشکلات این مجتمع ها انجام گرفت با بازدیدی که  از این مجتمع ها داشتیم انتظار می‎رود که در راستای برطرف کردن مشکلات مردم در این مناطق مسئولین همت ویژه‌ای را به کار ببرند.
در ادامه، فرماندار شهرستان شهریار نیز ضمن استماع ‌گزارش مسئولین، در این خصوص انجام هماهنگی‎های لازم جهت اجرای راهکارهای قانونمند ارائه شده تاکید نمود.
بهروز کاویانی شهردار اندیشه نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت :  پیگیری‏های مستمری در زمینه رفع درخواست‎های ساکنان این مجتمع‎ها انجام گرفته که با توجه به محدودیت‌های قانونی نیاز به همت و تلاش همگانی برای حل آن دارد و امیدواریم همه دستگاه‌های ذیربط در راستای انجام آن دست به دست هم دهند تا ان‏شاءالله بتوانیم در راستای درخواست‏های مردمی در این منطقه به سرعت اقدام نماییم.
گفتنی است در پایان این جلسه موارد مطرح شده بررسی و پس از مصوب شدن آنها ، وظایف هر دستگاه تعیین و جهت سیر مراحل قانونی و ابلاغ صورت‎جلسه گردید.