مشکلات حوزه های فنی و اداری مخابرات منطقه مرکزی بررسی شد

مشکلات حوزه های فنی و اداری مخابرات منطقه مرکزی بررسی شد



اراك-خبرنگار آفرينش
با حضور مهندس حیدری زاده، مشاور مدیر عامل مخابرات ایران در امور استان‏ها، مشکلات حوزه های فنی و اداری مخابرات منطقه مرکزی بررسی شد.
به گزارش اداره مخابرات منطقه مرکزی، نشست بررسی و پیگیری مشکلات حوزه های فنی و اداری مخابرات منطقه مرکزی با حضور مهندس حیدری زاده مشاور مدیر عامل مخابرات ایران در امور استانها، مهندس لطفی وجمعی از مدیران و روسای این منطقه برگزار شد.
بر اساس این گزارش  در ابتدای این نشست  مهندس لطفی هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی، بررسی و پیگیری مشکلات حوزه های مختلف منطقه مرکزی ذکر کرد و اظهار داشت:با تلاش و همت کارکنان مخابرات منطقه مرکزی علی‏رغم مشکلات موجود، توسعه شبکه های مخابراتی با تمام توان در حال انجام است و وضعیت استان در شاخص‌های توسعه ارتباطات خوب است و رفع مشکلات و تنگناهای موجود می‏تواند به این توسعه شتاب بیشتری بدهد.
در ادامه با حضور مهندس حیدری زاده، مشکلات حوزه های مختلف فنی و اداری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت وایشان ضمن اظهار رضایت از عملکرد حوزه های فنی در ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان اظهار امیدواری کرد نهایت سعی و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مربوطه به عمل خواهد آورد.