هوادار با ساکت الهامی تابه‌حال به استقلال نباخته

شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال هوادار:

شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال هوادار: هوادار با ساکت الهامی تابه‌حال به استقلال نباخته


شاهرخ بیانی مربی تیم فوتبال هوادار  درباره دیدار هوادار و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، گفت : استقلال و هوادار تیم‌های خودم هستند، استقلالی تیمی است که سال‌ها آنجا بازی کردم و در هوادار نیز مربی هستم. از زمانی که با ساکت الهامی در نساجی مازندران و امسال هوادار هستیم به استقلال نباخته‌ایم. پیش از شروع لیگ دیدار تدارکاتی با استقلال بازی کردیم که آنجا هم شکست نخوردیم. ساپینتو از تیم ما که به تازگی از اردوی ترکیه بازگشته بود، خیلی تعریف کرد و باور نمی‌کرد چنین تیم خوبی داشته باشیم.
وی  با اشاره به برگزاری بازی روز جمعه با استقلال در ورزشگاه پاس قوامین گفت: درست است که میزبان هستیم ولی وقتی زمین خوب نیست و هوادار نداریم، چه فرقی برای‌مان دارد؟ می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. زمانی که ساکت الهامی قرارداد بست اولین چیزی که برای تمرین خواست، زمین خوب بود. فوتبال تیم ما را روی زمین بازی می‌کند. بازیکنان جوان ما دوست دارند برابر تیم‌هایی مثل استقلال که پخش مستقیم می‌شود خودشان را نشان دهند و انگیزه زیادی دارند. این بازی برای آنها ویترین است. بازیکن جوان هر چقدر هم در لیگ خوب باشد در دیدار با استقلال بیشتر دیده می‌شود.
مربی هوادار خاطرنشان کرد: به لحاظ سرمایه ضعیف‌تر از استقلال هستیم. کل بودجه هوادار 25 میلیارد تومان است، در صورتی که شاید قرارداد یک بازیکن استقلال این مقدار باشد. بنابراین، هر امتیازی که از استقلال بگیریم برای ما قابل قبول خواهد بود.