آخرین وضعیت پیشرفت پروژه شهربازی مدرن

معاون زیربنایی شهرداری گرگان تشریح کرد؛

معاون زیربنایی شهرداری گرگان تشریح کرد؛ آخرین وضعیت پیشرفت پروژه شهربازی مدرن



گرگان-قهرمان
 معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان به تشریح جدیدترین وضعیت پیشرفت شهربازی مدرن این شهر پرداخت.
مقداد صادقیان در خصوص آخرین وضعیت شهربازی مدرن گرگان اظهار داشت: مراحل ساخت شهربازی مدرن گرگان با پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصد در مساحت 18 هکتار در حال انجام است.
صادقیان افزود: شهربازی مدرن گرگان به عنوان یکی از مهمترین شهربازی های ایران دارای یک مجموعه تفریحی شامل شهربازی سرپوشیده 6 هزار متری، سورتمه ریلی و ترن هوایی است.
وی با اشاره به احداث 40 باب مغازه در مجموعه تجاری شهربازی ادامه داد: در مجموعه رفاهی و گردشگری شهربازی نیز مکان هایی همچون هتل، اقامتگاه جنگلی و پارکینگی با ظرفیت 500 خودرو جانمایی شده است.
معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان عنوان کرد: فاز نخست پروژه شهربازی مدرن در قالب سوله سرپوشیده یا مسقف با
 85 درصد پیشرفت فیزیکی آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی است که با انجام این اقدامات، انشاءالله این پروژه تا خرداد ماه 1402 قابل بهره برداری برای شهروندان خواهد بود.
صادقیان تصریح کرد: ایستگاه‎های بالادست و پایین دست فاز دوم شهربازی در قالب سورتمه در حال حاضر آماده و فونداسیون پایه های مسیر به صورت همزمان با سرعت در حال اجرا است و تا عید نوروز 1402 جهت بهره برداری همشهریان آماده خواهد شد.
وی افزود: کانتینرهای تجهیزات سورتمه ریلی حداکثر تا دو ماه دیگر بعد از طی مراحل قانونی از گمرک بندرعباس ترخیص و وارد گرگان می‏شود.