استقلال و نساجی چشم به فتح جام دوخته اند

مهدی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه استقلال : استقلال و نساجی چشم به فتح جام دوخته اند

 


مهدی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد دیدار امروز
(  چهارشنبه ) استقلال برابر نساجی قائم شهر در سوپرجام کشور گفت: استقلال و نساجی به دنبال پیروزی هستند و چشم به فتح جام دوخته اند ،  استقلال می‌خواهد کلکسیون افتخاراتش را با گرفتن این جام تکمیل کند و نساجی هم به دنبال این است که بتواند شگفتی ساز فوتبال ایران شود.
وی افزود : ساپینتو که وعده ۴ قهرمانی به هواداران را داده بود حالا می‌خواهد یکی از آنها را عملی کند. استقلال باید این دیدار را با برد به پایان برساند تا بتواند بعد از تعطیلات با روحیه عالی تمریناتش را آغاز و خود را آماده دربی کند.وی با اشاره به پیروزی یک بر صفر استقلال برابر هوادار تهران گفت: تیم هوادار با اینکه جوان بود اما مقابل استقلال نمایش خوبی از خود به جا گذاشت. آنها تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند برنده این بازی شوند اما تجربه بالاتر استقلال این اجازه را به هوادار نداد و آنها نتوانستند از این دیدار امتیازی کسب کنند.
وی در مورد نقاط ضعف استقلال هم گفت: متاسفانه خط هافبک استقلال هنوز به شرایط ایده آل دست پیدا نکرده است. به طور حتم یک یا دو هافبک خلاق در نیم فصل باید به استقلال اضافه شوند. ضمن اینکه ساپینتو باید تمرینات ویژه ای را برای مهاجمانش در دستور کار قرار دهد تا آبی پوشان بتوانند شروعی پرقدرت در نیم فصل دوم داشته باشند.