بازی با نیکاراگوئه یک بازی تمرینی است

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران :

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران : بازی با نیکاراگوئه یک بازی تمرینی است

 


 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار امروز تیم ملی برابر نیکاراگوئه گفت : بازی با نیکاراگوئه برای ما یک بازی تمرینی است. در اردوی تهران چند بازیکن جوان همراه ما هستند که به اعتقاد من آینده فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۶ خواهند بود. ۱۰ بازیکن بزرگسال همراه خواهیم داشت و مهم این است که این بازیکنان  بازی کنند.وی درباره کیفیت پیراهن تیم ملی در جام‌جهانی گفت: در این زمینه با فدراسیون و اسپانسر همراه بودم و همه چیز مورد قبول است.
وی  درباره اعلام فهرست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت : این طبیعی است. اکثر تیم‌ها مانند برزیل بازیکنانشان در حال بازی هستند یا قطر و عربستان و ولز کاملا در اردو هستند. شرایط ما متفاوت است چرا که نصف تیم را در اختیار داریم و نیمی دیگر در خارج از کشور هستند. شرایط متفاوت باعث می‌شود که راهکار متفاوت داشته باشیم.
وی درباره وضعیت لژیونرها به خصوص مصدومیت سردار آزمون گفت: همانطور که گفتم سردار در باشگاهش کارش را انجام می‌دهد و زیر نظر بایرلورکوزن است. ما هم البته مسائل را از نزدیک بررسی می‌کنیم. یکی از مربیان ما از نزدیک در کنار سردار است و وضعیت او را زیر نظر دارد.