امضای تفاهم‌نامه ۲ شرکت گاز استانی با آموزش و پرورش

به‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه گاز انجام شد؛

به‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه گاز انجام شد؛ امضای تفاهم‌نامه ۲ شرکت گاز استانی با آموزش و پرورش



محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، ضمن قدردانی از نگاه مثبت مجموعه آموزش و پرورش به مقوله‌ فرهنگ‌سازی مصرف گاز گفت: امیدواریم در فصل سرد سال سطح همکاری‌ها با این مجموعه ارتقا یابد.
به گزارش شانا، محبی‌نظرافزود: با همکاری فی‌مابین می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم و روزبه‌روز شاهد کاهش حوادث ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی باشیم و از سویی بتوانیم امکان صرفه‌جویی حداکثری در مصرف گاز را به‌عنوان یک ثروت ملی فراهم آوریم.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار کرد: آنچه برای این شرکت در کنار توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی اهمیت دارد، آگاهی‌بخشی به مشترکان در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، همچنین کاهش صدمات و خطرهای احتمالی ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی است و امیدواریم با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس و به‌ویژه در حاشیه شهرها، شاهد کاهش حوادث باشیم.
محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی هم در این باره گفت: براساس این تفاهم‌نامه، شرکت گاز استان مرکزی متعهد می‌شود با اعزام کارشناسان خود نسبت به آموزش دانش‌آموزان برای استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی اقدام کند و دانش‌آموزان در مدارس استان مرکزی به‌عنوان همیاران و سفیران شرکت گاز، این فرهنگ را در خانواده‌های خود نهادینه می‌کنند.