امدادگری مستلزم وقت شناسی، توانمندی و پاسخگویی در حداقل زمان است

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین: امدادگری مستلزم وقت شناسی، توانمندی و پاسخگویی در حداقل زمان است


قزوين-خردمند
با شروع فصل سرد سال، طی جلسه پرسش و پاسخ، علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین ضمن دیدار با امدادگران این شرکت به بررسی مسائل و دغدغه‏های آنان پرداخت.
شرکت گاز استان قزوین؛ علی حجتی پور مدیر عامل این شرکت یکی از ملموس ترین مشاغل در شرکت گاز را امدادگری دانست و گفت:ماهیت شغل امداد در وقت شناسی، رسیدگی به درخواست های واصله در کوتاهترین زمان ممکن، توانمندی و پاسخگو بودن به نیازهای شرکت و مشترکین می باشد و خواسته من از امدادگران شرکت گاز استان قزوین، هوشمندی در کار، انجام به موقع وظایف و توجه به کار، ایجاد یک محیط دوستانه و صادق بودن است که باید امدادگران حتما در حیط کاری خود به آن توجه ویژه داشته باشند.
ایشان نقش آموزش در امداد را یکی از موارد مهم برشمرد و افزود:علاوه بر آموزش‏هایی که از سوی واحد آموزش برای پرسنل امداد تعریف می‏شود، مسئولین امداد و پرسنل با تجربه تر باید با ایجاد کارگاه های کوچک و استفاده از فرصت‏های مکانی و زمانی مناسب به آموزش مباحث فنی و تخصصی را به سایر امدادگران آموزش دهند.
مهندس حجتی پور در ارتباط با روابط کارفرمایی، پیمانکاری و پرسنل گفت:یک رابطه سه جانبه بین کارفرما، پیمانکار و پرسنل وجود دارد که بایستی با هوشمندی و تبعیت از قوانین و شرایط حاکم در پکیج‏های امدادی رفتار شود تا از آنچه که به عنوان قرارداد فی مابین یاد می‏شود انحراف پیدا نکنیم.