گفت‌وگوی هفتگی با دانش‌آموزان را در شبکه شاد آغاز می‌کنیم

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش: گفت‌وگوی هفتگی با دانش‌آموزان را در شبکه شاد آغاز می‌کنیم



 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه شبکه شاد را روزنه‌ای برای حضور در کنار دانش‌آموزان می‌دانیم، از آغاز گفت‌وگوی هفتگی با کودکان و نوجوانان دانش‌آموز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، سیزدهمین جلسه کمیته اجرایی شاد به میزبانی این معاونت برگزار شد.
اصغر باقرزاده با حضور در جلسه کمیته اجرایی شبکه دانش‌آموزی شاد اظهار داشت: ظرفیت‌های شبکه شاد در اوایل راه‌اندازی با الان قابل مقایسه نیست و پیشرفت بسیار چشمگیری را شاهد بودیم که قابل تقدیر است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شاد در ابتدای راه‌اندازی، یک شبکه اجتماعی تازه کار بود، گفت: معلمان به خوبی مباحث آموزشی را در شاد دنبال کردند و از ظرفیت این شبکه بهره بردند؛ همچنین همکارانم در حوزه پرورشی بسیاری از جشنواره‌ها، مسابقات و فعالیت‌ها را در دوره کرونایی، با استفاده از شاد ادامه دادند و تعطیل نکردند.
وی افزود: تا قبل از راه‌اندازی شبکه شاد در جایی که دانش‌آموزان حضور داشتند، ما حاضر نبودیم و با راه‌اندازی شاد ما نیز در محل حضور دانش آموزان و کنارشان قرار گرفته‌ایم.
اصغر باقرزاده تاکید کرد: شاد، روزنه ای باز کرد که امکان حضور در کنار دانش‌آموزان فراهم شود و خدا را بابت این موضوع، شاکر هستیم.