مقابل اکثر بازیکنان انگلیس بازی کرده‌ام

علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی:

علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی: مقابل اکثر بازیکنان انگلیس بازی کرده‌ام

 


علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران در گفت و گو با سایت اتلتیک درباره قرعه کشی جام جهانی گفت: همراه با دو سه نفر از بازیکنان تیم ملی قرعه کشی جام جهانی را تماشا می کردیم. در آن لحظه ما فقط می‌خندیدیم. اولین برداشت این بود، اوه انگلیس. انگلیس می تواند همزمان سه تیم ملی مختلف داشته باشد. بازیکنان با کیفیت زیادی در این تیم هستند. آنها یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند . بازی مقابل انگلیس برای من بسیار خوب است، زیرا مقابل اکثر این بازیکنان بازی کرده‌ام.
وی افزود : اگر بگویم هدف این نیست که به دور بعد راه پیدا کنیم، دروغ می‌گویم. این ۱۰۰ درصد یکی از بزرگترین اهداف ما بازیکنان، تیم، کادر مربیگری و ملت است. ما سخت برای آن کار
 کنیم.
وی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.