محسن گروسی مهاجم پیشین تیم ملی : ما می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم

محسن گروسی مهاجم پیشین تیم ملی : ما می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم


محسن گروسی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی و دیدار مقابل انگلیس گفت: کارلوس کی‌روش توانست در غیاب لژیونرها تیمش را در تهران مقابل نیکاراگوئه تا حدودی مورد ارزیابی قرار دهد و بعد از حضور در قطر هم با همراهی لژیونرها برابر تونس بازی کردند. البته بازی با تونس بیشتر برای ارتقای شرایط روحی و روانی بازیکنان بود. الان در آستانه شروع جام جهانی تیم کامل شده است و خوشبختانه بازیکنان تیم ملی هم برای بازی با انگلیس از انگیز و روحیه بالایی برخوردار هستند.
وی در واکنش به این موضوع که شاکله اصلی تیم ملی را لژیونرها تشکیل خواهند داد، تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی شاغل در لیگ برتر داریم که همسطح لژیونر‌ها هستند، اما کی‌روش بیشتر از لژیونرها استفاده می‌کند، چون به آنها اعتقاد دارد.
وی در پایان در پاسخ به این سؤال که «تیم ملی چقدر شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را دارد؟»، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی است که مدعی قهرمانی است و تیمی پر از ستاره و تا مقابل این تیم بازی نکنیم نمی‌توانیم در مورد نتیجه بازی با انگلیس اظهار نظر کنیم. کار تیم ملی برای صعود سخت است، اما این‌طور هم نیست که بگوییم هیچ شانسی برای صعود نداریم. در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد و ما می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم به شرطی که واقع‌‌بینانه به آن نگاه کنیم.