این آخرین جام جهانی من است

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال :

تیم ملی فوتبال پرتغال اولین بازی خود را روز پنجشنبه سوم آذر برابر غنا برگزار خواهد کرد ، برهمین اساس کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در مصاحبه با پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی به نکات جالبی اشاره کرده است .

این آخرین جام جهانی من است

 


 


تیم ملی فوتبال پرتغال اولین بازی خود را روز پنجشنبه سوم آذر برابر غنا برگزار خواهد کرد ، برهمین اساس  کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در مصاحبه با پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی به نکات جالبی اشاره کرده است .
به گزارش پایگاه اسپورتینگ نیوز، رونالدو در مصاحبه جدیدش در تحلیل وضعیت تیم پرتغال گفته است :
 "من بسیار خوشبین هستم. ما [پرتغال] مربی فوق العاده ای داریم و نسل خوبی از بازیکنان فوتبال داریم. مشتاقانه منتظرم که وارد این جام جهانی شگفت انگیز شویم. این رقابت سخت و بسیار دشوار است اما همه چیز ممکن است. مطمئناً ما به رقابت خواهیم پرداخت."
کریستیانو رونالدو در مورد مصاحبه جنجالی اخیرش با پیر مورگان گفت: من ضد گلوله هستم، لباس آهنی می پوشم. در یک تورنمنت مهم هستیم و برای ما قهرمانی در جام جهانی آرزوی بزرگی است که امیدواریم به آن برسیم. چیزی نیست که باعث شود تمرکزم را با تیم ملی بهم بزند.
مهاجم تیم ملی پرتغال ادامه داد: من صادقانه یک تورنمنت خوب را پیش بینی می کنم. فکر می کنم قطر آماده است. آنها برای جام جهانی آماده هستند و بازی در ابتدای فصل تجربه عجیبی است اما همچنین یک چالش خواهد بود. من صادقانه فکر می کنم رقابت خوبی است. احساس و انرژی خوبی دارم.
رونالدو هر چند از احتمالی خداحافظی اش با فوتبال در صورت قهرمانی پرتغال در جام جهانی صحبت کرده اما بر تمایل خود برای بازی تا سن
 ۴۰ سالگی هم تاکید کرده است.
او بیان کرد: "من می خواهم دو، سه سال دیگر بازی کنم. می خواهم در
 ۴۰ سالگی فوتبالم را تمام کنم. فکر می کنم ۴۰ سالگی سن خوبی برای این کار باشد اما از آینده هم خبر ندارم. گاهی اوقات شما یک چیز را برای زندگی خود برنامه ریزی می کنید ولی همانطور که بارها گفتم، زندگی پویاست و هرگز نمی دانید که قرار است چه اتفاقی بیفتد."
رونالدو درباره آینده فوتبالش در منچستریونایتد هم صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا او همچنان در اول ژانویه پیش رو بازیکن منچستر یونایتد خواهد بود؟ پاسخ داد: "در حال حاضر گفتن این موضوع دشوار است زیرا حس و حال من در حال حاضر روی جام جهانی متمرکز شده است. البته این پنجمین و احتمالا آخرین جام جهانی من است. نمی دانم بعد از جام جهانی چه اتفاقی قرار است بیفتد اما همانطور که قبلاً به شما گفتم و باز هم می گویم، هواداران همیشه در قلب من خواهند بود و امیدوارم آنها در کنار من باشند چه من برگردم یا برنگردم یا بمانم یا هر اتفاق دیگری."