کی روش باید جواب مردم را بدهد

منصور رشیدی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ :

منصور رشیدی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ : کی روش باید جواب مردم را بدهد

 


منصور رشیدی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ در خصوص شکست برابر آمریکا و حذف ایران از جام جهانی گفت: همه مردم ایران منتظر برد تیم ملی بودند ، اما  با توجه به ضعف‌های خط دفاعی مان، تیم ملی حریف کاملاً بر بازی مسلط شد و توانست به گل هم دست پیدا کند و این فشار را تا پایان نیمه اول ادامه دهد. با شروع نیمه دوم که گفته می‌شود نیمه مربیان است انتظار داشتیم از ابتدا فشار زیادی بر روی آمریکا بیاوریم اما با توجه به عدم تمرکز بازیکنان ما، این اتفاق رخ نداد البته هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم ملی پوشان ما فشار بیشتری می‌آوردند اما حمله‌های احساسی آنها تأثیرگذار نبود و در پایان با اینکه
 ۹ دقیقه وقت اضافه هم گرفته شد نتوانستیم از این زمان هم استفاده کرده و از جام جهانی حذف شدیم.
وی در مورد تعویض‌های کارلوس کی روش هم گفت: باید سامان قدوس را زودتر به میدان می‌آورد. نه آزمون و نه طارمی بازیکنان همیشه نبودند. قدوس با آمدنش جان تازه ای به خط حمله داد اما حیف که دیر به زمین آمد و نتوانست کاری انجام دهد. در خط هافبک هم ضعیف بودیم و نتوانستیم میدان داری کنیم. کمربند میانی را از دست دادیم و حریفمان از این اتفاق به خوبی استفاده کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از جام جهانی حذف شدیم. بهتر است در این اتفاق تلخ، سرمربی تیم ملی پاسخگوی مردم باشد. او باید جواب مردم را بدهد و بگوید چرا نتوانستیم عملکرد موفقی در جام جهانی داشتیم.