با پیگیری مدیریت شهری، اداره امور مالیاتی در شهر اندیشه استقرار خواهد یافت

با پیگیری مدیریت شهری، اداره امور مالیاتی در شهر اندیشه استقرار خواهد یافت



شهریار-برزگر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،در دیداری که بهروز کاویانی شهردار شهر اندیشه با دکتر
 نیک خوی متین  مدیر کل امور مالیاتی استان تهران در خصوص مسایل فی مابین شهرداری و‌ اداره کل امور مالیاتی استان تهران انجام گرفت ، مقرر شد در آینده نزدیک اداره امور مالیاتی شهر اندیشه بازگشایی گردد.
شهردار اندیشه در این جلسه ضمن تاکید بر راه اندازی این مکان شهری در اندیشه گفت :قطعا بسیاری از مشکلات مردم با استقرار این اداره برطرف خواهد شد و شهر اندیشه با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت قطعا نیازمند استقرار این اداره خدمات رسان در حوزه مالیات است.
بهروز کاویانی در ادامه به مواردی همچون قانون مالیات بر ارزش افزوده ، قانون درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های شهرداری و قانون مالیات مستقیم نیز اشاره نمود و‌ افزود :در این موارد نیاز به تعاملات استانی داریم تا بتوانیم ضمن کمتر شدن فشارهای مالی بر شهرداری ، در راستای خدمات بهینه به مردم بیشتر تلاش نماییم.
در ادامه مدیر کل امور مالیاتی استان تهران نیز با ابراز خرسندی از همکاری‏های قانونمند مدیریت شهری اندیشه در اجرای قوانین مالیاتی گفت:تلاش مجموعه مالیاتی استان تهران بدون تردید حرکت در مسیر قانون و اجرای ابلاغیه ها و بخشنامه ها برای اهداف کلی نظام و وزارت مالیات است ، ‌بدون تردید در راستای خدمات رسانی به مردم و امید بخشی نیز هر اقدام قانونی که بتوانیم انجام دهیم، برای مردم‌شهر اندیشه دریغ نخواهیم کرد. وی در پایان افزود:تمهیدات لازم برای اقدامات اداری جهت استقرار اداره مالیاتی در شهر اندیشه را در دستور کار خود قرار خواهیم داد تا مردم بتوانند از خدمات مالیاتی ، آسان‏تر بهره مند گردند.