ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۲۸ هزار نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان: ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۲۸ هزار نفر



کردستان –اسرین مقصودی
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از ارائه ی خدمات حمایتی و درمانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در پروژه های داوطلبی محرومیت زدا توسط حوزه ی داوطلبان هلال احمر کردستان طی یکساله گذشته خبر داد.
دکتر پیام جلالی گفت: طی یکسال گذشته، بیش از دو هزار و پانصد نفر از خدمات حمایتی و درمانی و همچنین ۲۵ هزار و هفتصد نفر در پروژه های محرومیت زدا در طرح هایی موسوم به نیابت، همای رحمت، کاروان سلامت و... به ارزش ۲۳ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال بهره مند شدند.
 دکتر جلالی اظهار داشت: سال گذشته، طی اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق و روستاهای محروم استان، ارائه‌ خدمات‌ دندانپزشکی از جمله ترمیم، ویزیت و... در قالب ۸کاروان سلامت به ارزش ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال، به مردم ارائه شده و 1هزار و ششصد بسته معیشتی در این کاروان ها توزیع گردید.
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین جهت تجهیز بانک امانات پزشکی، افزود: در این مدت تعداد ۷۸قلم از اقلام پزشکی جهت تجهیز بانک امانات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به هلال احمر کردستان اهدا شده است. وی بیان داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر کردستان، فعالیت‌های داوطلبی از جمله برپایی چادر ایستگاه سلامت، طرح نیابت، کاروان سلامت، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در بین خانواده های نیازمند، اهدای خون و... برگزار گردید.
دکتر جلالی در ادامه با اشاره به انجام فعالیتهای بشردوستانه و
عام المنفعه اذعان داشت: عزیزانی که علاقمند به انجام فعالیتهای بشردوستانه و عام المنفعه می باشند می توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان به خانواده  عظیم هلال احمر و داوطلبان بپیوندند و در راستای تحقق اهداف ارزشمند این نهاد مردمی، ما را یاری کنند .