آغاز عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت کلیه مناطق سطح شهر شهریار

معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار از اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت کلیه مناطق سطح شهر شهریار خبر داد.



شهریار-برزگر
معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار از اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت کلیه مناطق سطح شهر شهریار خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ مصطفی عموزاده معاونت فنی و عمرانی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه شهر معقوله ای زنده و پویا است و به مرور زمان عوامل متعددی در فرسودگی امکانات شهری دخیل هستند، لذا بیشترین آسیب و استهلاک به حوزه آسفالت معابر بر می‎گردد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار تصریح کرد: در سال‎های گذشته شهرداری با هدف جلوگیری از تضییع حقوق مردم با انجام
پروژه هایی همچون ترمیم یا تعویض آسفالت که جزو وظایف شهرداری محسوب می‎شود خدمت رسانی نموده است. در همین راستا با توجه به بررسی کارشناسان معاونت فنی عمرانی، اعلام شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و پس از اخذ مجوزهای لازم توسط شهردار از شورای اسلامی، عملیات ترمیم و لکه گیری همزمان کلیه معابر سطح شهر در شهریار با تدوین برنامه زمانبندی آغاز شد.
عموزاده در ادامه به تلاش مجموعه شهرداری در اجرای بهینه پروژه ها به ویژه در حوزه آسفالت اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین موارد گزارش شده مردمی مربوط به نواقص ، پستی و بلندی‎های سطح خیابان‎ها و
کوچه ها در اکثر نقاط شهر می‎باشد لذا سعی بر اجرای سریع آسفالت و
لکه گیری استاندارد در کوتاهترین زمان ممکن جهت رفع این نواقص است.
این مسئول  افزود: از شهروندان عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده نواقص معابر سطح شهر مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام نمایند تا اقدامات لازم توسط معاونت فنی و عمرانی صورت گیرد.
 طرح ارتقای روشنایی معابر شهر در دستور کار شهرداری شهریار
در ادامه مصطفی عموزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار با بیان اینکه ، یکی از عوامل مهم در بحث ارتقای امنیت و آرامش شهروندان، تقویت روشنایی معابر است اظهار داشت: از مواردی که نقش تعیین
کننده ای در کاهش جرایم و افزایش آرامش مردم حین عبور و مرور از سطح شهر دارند ، افزایش روشنایی معابر ، پارک‎ها و بوستان‎های سطح شهر است که شهرداری شهریار اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.
مصطفی عموزاده در تکمیل سخنان خود افزود: در راستای تقویت روشنایی کمربندی ها ، معابر ، بوستان‎ها ، پارک‎ها و زیبایی سطح شهر از ابتدای سال تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که نمود آن در سطح شهر کاملا آشکار است و بنا داریم که در ماه های پیش رو بتوانیم تا پایان سال نیز ۸ میلیارد دیگر در حوزه روشنایی اقدام نماییم.
وی با اشاره به اهمیت بحث روشنایی در امنیت و آرامش مردم تصریح کرد: نقاط مورد نیاز در خصوص ارتقای سطح روشنایی ، مشخص و تعیین شده و توسط کارشناسان در برنامه کاری ما قرار گرفته است. یادآور می‎شوم با لطف خداوند و همت همکارانم ، مطالعات این موضوع مهم و طراحی نرم افزار آن انجام شده و در روزهای آتی در تمامی سطح شهر به اجرا در خواهد آمد.
وی در پایان گفت: با تاکید شهردار و تلاش معاونت فنی و عمرانی شهرداری شهریار در جهت حفظ امنیت ،آرامش ، ایجاد امکانات رفاهی، طراحی و نصب چراغ های مناسب روشنایی معابر به صورت مداوم ادامه دارد و امیدواریم در این راستا رضایت عمومی کسب گردد.