رشد اقتصادی در کانون توجه دولت قرار دارد

استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت:رشد اقتصادی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت، در کانون توجه دولت قرار دارد.

رشد اقتصادی در کانون توجه دولت قرار دارد



 


اراک - خبرنگار آفرینش
استاندار مرکزی گفت:رشد اقتصادی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت، در کانون توجه دولت قرار دارد.
«فرزاد مخلص الائمه » در شورای استاندارد استان مرکزی در اراک افزود:یکی از عوامل موثر در افزایش رشد اقتصادی، بهره‌وری است و عامل دیگر، استاندارد به شمار می‌رود.وی اظهارداشت:ما به عنوان کارگزاران دولت برای پیگیری رشد اقتصادی باید توجه ویژه به این مقوله داشته باشیم.مخلص الامه افزود:در دولت جهادی و انقلابی کار شبانه روزی و فعالیت بدون تعطیلی است و رسانه ها هم تعطیلی برای پوشش اخبار و نشست ها ندارند.
 استان مرکزی جز اولین ها در تهیه و بتن آماده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت:استفاده از بتن استاندارد در این استان هم توسط شهروندان و هم توسط سایر بخش ها مورد استفاده قرار می‏گیرد.
«مهدی زندیه وکیلی» افزود: سهم استفاده از بتن آماده در استان مرکزی بیش از ۹۵ درصد است.
وی اظهارداشت: در استان از سویی مصرف تولید بتن غیر آماده کاهش یافته است و از سویی مصرف کننده مکلف به استفاده از بتن آماده شده
 است.معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: بتن استاندارد در این استان از کیفیت بالایی برخوردار است که مورد توجه پیمانکاران قرار گرفته است.
زندیه وکیلی در ادامه گفت: امروز در استان مرکزی ساختمانی پایان کار نمی‏گیرد مگر اینکه گواهی استاندارد اخذ کند.
وی درباره سابقه استفاده از آسانسور اظهارداشت : اولین استفاده از آسانسور ایران در اواخر دهه ۴۰ یا
۵۰ در اراک بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی درباره رعایت استاندارد در استفاده از بازی کودکان گفت: رعایت قوانین استاندارد در شهربازی‏های استان قابل مماشات نیست زیرا با جان کودکان در ارتباط مستقیم قرار دارد.
زندیه وکیلی با اشاره به آلودگی هوای اراک افزود:سازمان ملی استاندارد ایران برای آلودگی هوا اراک به کمک استان مرکزی بیاید زیرا هوای اراک استاندارد نیست، هرچند این سازمان مقصر نیست و دلایل مختلفی علت آلودگی هوای اراک است اما این سازمان می‏تواند برای رفع این آلودگی به ما کمک کند.