اسکلت ۲۴۹ واحد مسکونی مناطق زلزله زده خوی نصب شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی: اسکلت ۲۴۹ واحد مسکونی مناطق زلزله زده خوی نصب شد

 


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: اسکلت ۲۴۹ واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی نصب شده است.
به گزارش مهر، جعفر برزگر در بازدید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: همچنین تاکنون در ۱۴۶ واحد مسکونی عملیات دیوارچینی و در ۶۳ واحد مسکونی عملیات اجرای سقف به پایان رسیده است.
وی در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تعمیری و احداثی در قالب کمک بلاعوض دولت، اظهار کرد: ضمن تأمین مصالح ساختمانی از این محل، تاکنون به سه هزار و ۱۵۳ واحد تعمیری و احداثی این تسهیلات (۵۰۰ میلیون ریالی) پرداخت شده است.
برزگر تاکید کرد: ادامه فرایند ساخت و ساز نیازمند همکاری بانک‌های استان در تأمین و پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کمک به
ساخت مسکن به مردم زلزله زده خوی است.
وی افزود: با توجه به اقلیم منطقه امیدواریم بانک‌های عامل رفاه، ملت، مسکن و تجارت با تسریع در پرداخت این تسهیلات به پایان فرآیند
ساخت و ساز پیش از شروع فصل سرما کمک کنند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشو در حدود ۲ ماه گذشته پس از زمین لرزه ۵.۴ ریشتری خوی، برای سومین بار از این مناطق بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی و کارشناسان این نهاد برگزار شد، نیکزاد در گفت وگوی مستقیم با مردم در روستاهای مرتضی قلی کندی، خنجرخان و بایرام کندی و همچنین شهر دیزج دیز مطالبات مردمی را از نزدیک بررسی کرد.