کاهش هزینه متوفیات برای شهروندان شهر اندیشه

با امضا تفاهم نامه شهرداری اندیشه و شهرداری شهریار محقق شد؛

با امضا تفاهم نامه شهرداری اندیشه و شهرداری شهریار محقق شد؛ کاهش هزینه متوفیات برای شهروندان شهر اندیشه



‌شهریار-برزگر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،بهروز کاویانی با اعلام این خبر افزود:به دلیل بافت متفاوت شهر اندیشه یکی از نواقصی که در حال حاضر متوجه شهر اندیشه است عدم تعریف آرامستان در این شهر طبق طرح تفصیلی می‏‎باشد لذا شهروندان متوفیات خود را در بهشت رضوان شهریار به خاک می‎سپارند.
وی افزود:با توجه به قوانین تدوین شده در شهریار هر شهروند بیرون از این شهر باید برای به خاک سپاری عزیز از دست رفته خود مبلغ مازادی را پرداخت کند که شهر اندیشه نیز از آن مستثنی نبود که با پیگیری‎های مجدانه ای که صورت پذیرفت و تعامل مجموعه مدیریت شهری شهریار این رقم به حد متعادل کاهش پیدا کرد.
شهردار اندیشه افزود:در این راستا شهرداری اندیشه در یک حرکت تعاملی و برای رفاه حال شهروندان، با خرید دو دستگاه آمبولانس مخصوص با اعتبار هشتصد میلیون تومانی برای بهشت رضوان شهریار و مامور نمودن دو نیرو برای خدمات رسانی در این حوزه راهی مناسب برای رفع مشکلات مردم شریف شهر اندیشه پیمود.
بهروز کاویانی یادآور شد : این تصمیم به استناد مجوز شش ماه ۵/۶٩۴/د شورای اسلامی  شهر اندیشه طی انعقاد تفاهم نامه ای با شهرداری شهریار منعقد گردید تا کمتر شهروندان شهر اندیشه در این خصوص
با مشکلات هزینه ای روبرو باشند و در ایام حزن و ماتم به موارد غیر معمول مالی برخورد ننمایند.
بهروز کاویانی افزود:برای انجام این تفاهم نامه پیگیری‏های بسیاری صورت گرفت که لازم میدانم ضمن تقدیر از زحمات همه همکارانم از تعامل مجموعه مدیریت شهری شهریار نیز قدردانی نمایم.
در راستای اجرای ماده 71 قانون شهرداری‏ها صورت جامع درآمد و هزینه 6 ماهه اول سال 1401 شهرداری اندیشه برای اطلاع عموم منتشر شد.
شهرداری اندیشه،بهروز کاویانی شهردار اندیشه در این راستا گفت:صورت جامع درآمد و هزینه 6 ماهه اول سال 1401 شهرداری اندیشه شامل درآمدها و هزینه های فصول اقتصادی و عمرانی پس از تایید در شورای اسلامی شهر برای اطلاع شهروندان شهر اندیشه به شرح ذیل منتشر شد.
وی افزود:منابع حاصله شامل درآمدهای ناشی از عوارض عمومی، درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی شهرداری، بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری، درآمد حاصل از وجوه و اموال شهرداری، کمک‏های اعطائی دولت و سازمان‏های دولتی، اعانات، کمک‏های اهدائی و دارائی‎ها، درآمدها، منابع حاصل از واگذاری دارایی سرمایه ای و منابع حاصل از واگذاری دارایی مالی می‏باشد و همچنین مصارف نیز شامل ماموریت کالبدی و شهرسازی، ماموریت محیط زیست و خدمات شهری، ماموریت ایمنی و مدیریت بحران، ماموریت حمل و نقل و ترافیک، ماموریت خدمات مدیریت، ماموریت اجتماعی و فرهنگی، جمع ماموریت‏ها و تبصره پرداخت بدهی‏های قطعی شده سنواتی می‏باشد.