ّ فرماندار بناب: صادرات ۲۵۰ هزار تن محصولات غیرنفتی از شهرستان بناب

ّ فرماندار بناب: صادرات ۲۵۰ هزار تن محصولات غیرنفتی از شهرستان بناب


تبریز-توفیقی
فرماندار بناب با بیان اینکه امروز بناب به یک قطب صنعتی در منطقه تبدیل شده است؛ گفت: سالانه بیش از ۲۵۰ هزار تن انواع محصولات غیرنفتی از این شهرستان تولید و به کشورهای دنیا صادر می‌شود.
رضا لعلی با بیان اینکه نام و آوازه بناب در سایه تلاش فعالان تولید و صنعت در سطح دنیا می‌درخشد؛ اظهار کرد: امروز در سایه خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش مردم، مسؤولان و صاحبان صنایع به مرحله‌ای رسیده‌ایم که بسیاری از نیازهای کشور را در داخل تأمین می‌کنیم.
وی با بیان اینکه امروز بناب به یک قطب صنعتی در منطقه تبدیل شده است؛ افزود: سالانه بیش از ۲۵۰ هزار تن انواع محصولات غیرنفتی از این شهرستان تولید و به کشورهای دنیا صادر می‌شود در حالیکه کشور ما همواره توسط دشمنان تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه قرار داشته است.
نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه ضمن قدردانی از تلاش تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه فولاد ظفر پیشرو در عرصه صنعت بوده و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا باعث افزایش بهره‌وری و راندمان تولید شده است.برای اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب فولاد ظفر بناب بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده و این تصفیه‌خانه در زمینی به مساحت ۵۷۵ متر مربع با ظرفیت حجمی ۲۰۰ متر مکعب در روز طبق آخرین متدهای روز دنیا طراحی و احداث شده است.