آگاهی بخشی به مخاطبین وظیفه اصلی روابط عمومی‏های صنعت آب و فاضلاب است

مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو:

مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو: آگاهی بخشی به مخاطبین وظیفه اصلی روابط عمومی‏های صنعت آب و فاضلاب است

 اصفهان -امیر عزیزی
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان ، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در همایش مدیران روابط عمومی آبفای سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان گفت:وظیفه اصلی
روابط عمومی های صنعت آب و فاضلاب، آگاهی بخشی به مخاطبین و افزایش اطلاعات صحیح آنان است.
علی اکبر کاظمی افزود: تزریق اطلاعات درست و به موقع به مردم جلوی ایجاد شایعات بی اساس را می‏گیرد و موجب می‏شود مردم در مدیریت بهینه مصرف آب همکاری بیشتری داشته باشند.
وی افزود در حال حاضر تکنولوژی‏های بسیاری برای ارائه اطلاعات در اختیار داریم و باید سعی بیشتری در تولید محتوای فاخر داشته باشیم که این امر با هم افزایی متخصین روابط عمومی‏ها محقق می‏گردد.
مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با تاکید بر لزوم مخاطب شناسی دقیق گفت:روابط عمومی‏ها باید برای تولید محتوا سلایق، ارزش‏ها و ضد ارزش‏های مخاطبان را در نظر بگیرند، همچنین گروه های مرجع و وسایل ارتباطی مورد استفاده هر گروه از مخاطبین را به خوبی شناسایی کنند.
کاظمی با تاکید بر جایگاه مهم روابط‏ها در شرکت گفت:روابط عمومی‏ها در وزارت نیرو باید دست راست و مشاور مدیران عامل باشند و با کار تخصصی، تمام توان خود را در ارتقای این جایگاه مهم، به کار بندند.
وی همچنین آموزش مداوم و به روز رسانی در روابط عمومی ها را امری ضروری برشمرد و افزود:با توجه به سرعت رشد تکنولوژی، نیاز است که پرسنل روابط عمومی ها به صورت مرتب اطلاعات خود را به روز کنند.