شانس استقلال برای کسب سه امتیاز بیشتر است

هاشم حیدری کارشناس و پیشکسوت فوتبال :

هاشم حیدری کارشناس و پیشکسوت فوتبال : شانس استقلال برای کسب سه امتیاز بیشتر است


هاشم حیدری کارشناس و پیشکسوت فوتبال به ارزیابی شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از برگزاری دربی نود و نهم پایتخت پرداخت و گفت: تعطیلات طولانی به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی باعث شد تیم‌ها از آن روندی که داشتند خارج شوند. دربی همیشه برای علاقه مندان به فوتبال جذاب و دیدنی خواهد بود اما این دیدار تحت تأثیر همین تعطیلات قرار خواهد گرفت و اعتقاد دارم کیفیت بالایی نخواهد داشت.
وی افزود: با اینکه هر دو تیم، بازی‌های تدارکاتی زیادی را انجام دادند تا از شرایط آرمانی دور نشوند اما نبودن در لیگ و کوران مسابقات بر کیفیت کار آنها تاثیر خواهد گذاشت. بعد از جام جهانی که همه مسابقات خوب و باکیفیتی را تماشا کرده‌اند، حالا دربی با افت کیفی می‌تواند نگرانی‌های زیادی را به وجود بیاورد.
کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی می‌تواند زمینه ساز موفقیت در دربی باشد گفت: مهمترین اصل در دربی برای پیروزی، آمادگی کامل ذهنی و تمرکز است. هرکدام از دو تیم به این موضوع اهمیت داده و اسیر حاشیه‌ها نشوند می‌توانند موفق باشند ضمن اینکه در کنار این فاکتور مهم، استفاده از لحظه‌ها هم بسیار تاثیر گذار است و هر تیمی که از موقعیت‌های بدست آمده استفاده کند برنده از زمین خارج خواهد شد.
حیدری در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام تیم می‌تواند موفق از زمین خارج شود گفت: پیش بینی بازی سخت است. این دیدار شرایط خاص خودش را دارد اما با توجه به بازی‌هایی که قبل از تعطیلات لیگ از استقلال دیدیم شانس آبی پوشان برای رسیدن به سه امتیاز در این دیدار بیشتر است.