سرخپوشان به دنبال حفظ صدر

تقابل استقلال با نفت برزیلی!

۳ مسابقه پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه برگزار می‌شود و در این روز پرسپولیس میزبان پیکان است، استقلال در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود و تراکتور تبریز هم با مس کرمان دیدار می‌کند. پرسپولیس - پیکان تهران؛

سرخپوشان به دنبال حفظ صدر


3 مسابقه پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه برگزار می‌شود و در این روز پرسپولیس میزبان پیکان است، استقلال در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود و تراکتور تبریز هم با مس کرمان دیدار می‌کند.  پرسپولیس - پیکان تهران؛
پرسپولیس بعد از سه برد متوالی در دربی مقابل استقلال متوقف شد ولی همچنان با 25 امتیاز صدرنشین لیگ است اما شاگردان گل  محمدی در صورتی که در این دیدار پیروز نشوند ممکن است صدر جدول را تقدیم گل گهرسیرجان کنند. پیکان هم بعد از 4 مساوی پیاپی مقابل تراکتور شکست خانگی را تجربه کرد تا با 12 امتیاز روی پله دوازدهم لیگ بایستد و کم کم به منطقه خطر و سقوط نزدیک شود.
در فصول گذشته پیکان 5 شکست مقابل پرسپولیس داشته و تاکنون نتوانسته این تیم را شکست بدهد و این هفته هم بعید است پیکانی ها بخواهند مقابل صدرنشین لیگ هجومی بازی کنند  و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا یک امتیاز از این بازی بگیرند. بزرگترین مشکل سرخپوشان در این دیدار نبود مهاجم نوک خوب و خارجی است زیرا دیاباته هم در بند مصدومیت است و این مساله می تواند به پیکان برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس کمک کند.
 صنعت نفت آبادان - استقلال
استقلال بعد از دربی آزمون سخت دیگری را پیش رو دارد و شاگردان ساپینتو باید در آبادان به مصاف صنعت نفتی بروند که متحول شده است. نفت آبادان هفته گذشته با تابارز سرمربی برزیلی خود توانست سه امتیاز از قائمشهر سوغات بیاورد و هوادارانش را بعد از مدت ها ناکامی خوشحال کند. استقلال اما هفته قبل بازگشت نصفه و نیمه ای در دربی داشت و نتوانست برد خود را تا سوت پایان مسابقه حفظ کند.
استقلال اکنون  با 23 امتیاز تیم سوم جدول است و اگر دو تیم دیگر شکست بخورند و این تیم به پیروزی برسد شانس برای رسیدن به صدر جدول دارد اما احتمالش بسیار کم است. تابارز مربی برزیلی هم اهل حساب و کتاب است. او هفته گذشته با دفتر و دستک وارد ورزشگاه وطنی قائمشهر شد و سه امتیاز را گرفت تا تیمش به رده پانزدهم جدول برسد. استقلال هم با ساپینتو تیم خوبی است و حالا نبرد مربیان پرتغالی و برزیلی را در این دیدار شاهد خواهیم بود.