۴۰ هزار مترمربع کوچه های بندر دیر آسفالت می‎شود

شهردار بندر دیر:

شهردار بندر دیر: ۴۰ هزار مترمربع کوچه های بندر دیر آسفالت می‎شود

 

 


بوشهر- عباس بحرانی
شهردار بندر دیر از مناقصه 40 هزار مترمربع آسفالت کوچه ها در شهر خبر داد و گفت:  عملیات روکش و اجرای آسفالت کلیه معابر و کوچه‎ها یکی از الویت‎های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان است که در همین راستا آسفالت کوچه ها و معابر با شتاب ادامه دارد.
مهندس علی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار آفرینش افزود:  آسفالت مناسب معابر و خیابان‎های شهر یکی از خواسته های به حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهمترین ویژگی‎های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان‎ها و معابر شهری است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد .وی بیان داشت: شهرداری دیر با همکاری شورای شهر توانست از ابتدای سال تاکنون 120 میلیارد پروژه های عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح شهر هزینه کند که این رقم نسبت به رقم پیشنهادی شورای شهر رقم بالایی می‎باشد.
شهردار بندر دیر گفت: یکی از اولویت‎های اصلی ما پروژه معدن زباله است که جانمایی این طرح مشخص و 3 میلیارد تومان از اعتبار تملک دارایی‎ها و سازمان شهرداری‎ها اختصاص گرفته که امیدواریم با همکاری سایر ادارات این طرح اجرایی شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری هیچ بدهی ندارد و حقوق پرسنل و کارگران و پیمانکاران به موقع پرداخت می‎شود. شهردار بندر دیر افزود: شهرداری در تمام بخش‎های فرهنگی و ورزشی و مراسم دینی و مذهبی کمک کرده و امسال نیز سه دستگاه ماشین آلات برای امور شهرداری با اعتبار 5 میلیارد تومان خریداری کرده است .
مهندس ابراهیمی حمایت و مشارکت مردم در امر شهر لازم دانست و گفت: برای مشارکت سرمایه گذاری در توسعه شهر نیاز به حمایت داریم.