نیمی از مدارس کشور توسط خیران ساخته می‎شود

وزیر آموزش و پرورش:

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مراکز آموزشی گفت: نیمی از مدارس کشور توسط خیران احداث می‎شود.

‎شود

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مراکز آموزشی گفت: نیمی از مدارس کشور توسط خیران احداث می‎شود.
به گزارش مهر، یوسف نوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی شهرستان بابلسر با اشاره به نقش خیران در ساخت و تکمیل پروژه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی اظهار داشت: بخش اعظم پروژه‌ها توسط خیران انجام شده است.
وی اهدای زمین و کمک‌های نقدی را از جمله حمایت‌های خیران برشمرد و گفت: بخشی از اعتبارات طرح‌های آموزشی و پرورشی بابلسر در قالب سفر رئیس جمهور تأمین می‌شود و تلاش می‌کنیم تا ابتدای تابستان آینده سه پروژه در دست اقدام بابلسر را تکمیل کنیم.
وی از خیران مدرسه ساز برای ساخت مدارس و مراکز فرهنگی و پرورشی تقدیر کرد و گفت: تقریباً نیمی از مدارس کشور توسط خیران ساخته می‌شود و این مسئله جای تقدیر دارد و ارزشمند است.
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه خیران نسبت به دولت در نوسازی و بازسازی مدارس پیشگام هستند، افزود: بیش از سه هزار خیر مدرسه ساز در استان شناسایی شده است و نقش مؤثری در ساخت و اجرای پروژه‌ها دارند.
وی اظهار داشت: دولت بنا دارد با توجه به محدودیت بودجه‌ها، نسبت به مولدسازی دارایی‌های آموزش وپرورش اقدام و آن را برای تکمیل و توسعه به خیران واگذارکند و امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد جهش در طرح‌ها باشیم.