بهره برداری از بزرگراه شهیدبروجردی تا تابستان آینده

زاکانی در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح:

زاکانی در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح: بهره برداری از بزرگراه شهیدبروجردی تا تابستان آینده

شهردار تهران گفت:نیازمند تحول کالبدی در شهر هستیم تا خدمات مناسبی برای مردم داشته باشیم و یکی از راه‌کار‌ها این بود که در شرایط عبور و مرور مردم تسهیل‌گری کنیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا زاکانی در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع
غیر همسطح که در نوزدهمین شنبه امید و افتخار برگزار شد، افزود: امروز مشکل آلودگی هوا مشکلی است که همه را آزار می‌دهد و در کنار آن مشکل، ترافیک و ارائه نشدن خدمت درست و نوع تنظیم خدمات شهر مسائلی هستند که مردم از آن آسیب می‌بینند.تا تابستان آینده بزرگراه شهیدبروجردی و فاز نخست بزرگراه شهیدشوشتری به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار تهران افزود: نیازمند تحول کالبدی در شهر هستیم تا در باز توزیع خدمات و در موضوع مسکن و حمل و نقل خدمات مناسبی برای مردم داشته باشیم و یکی از راه‌کار‌ها این بود که در راه‌ها و شرایط عبور و مرور مردم تسهیل‌گری کنیم.
علیرضا زاکانی گفت: برهمین اساس ساخت و تکمیل یک آزادراه و دو بزرگراه را آغاز کردیم و طرح شهید شوشتری به طول ۱۶.۵ کیلومتر، شهید بروجردی و ادامه شاخه غربی یادگار را با حدود ۹ هزار میلیارد تومان شروع کردیم.
به گفته شهردار تهران ، بخش اول طرح شهید بروجردی امسال و بخش دوم آن در نیمه اول سال آینده و بخش اول طرح شهید شوشتری در
نیمه اول سال آینده تمام می‌شود و اتمام آن تا دو سال و
 نیم آینده خواهد بود.
علیرضا زاکانی افزود: طرح ادامه بزرگراه یادگار
 امام (ره) هم ظرف یک سال و نیم آینده اجرایی می‌شود.
 کوتاه شدن ۷۲۸ کیلومتر از راه مردم پایتخت
شهردار تهران گفت:با تکمیل ۹۸ تقاطع، شهروندان به جای آنکه ۷۸۵ کیلومتر مسیر را طی کنند تنها
۵۷ کیلومتر طی می‌کنند.
علیرضا زاکانی با اشاره به تکمیل این ۹۸ تقاطع گفت: اولین حاصل این کار منجر به این می‌شود که شهروندان به جای آنکه ۷۸۵ کیلومتر را طی کنند فقط ۵۷ کیلومتر طی می‌کنند.شهردار تهران افزود:تمام بزرگراه‌های تهران ۶۰۰ کیلومتر است، اما با این اصلاح‌ها بیش از میزان تمام بزرگرا‌ها راه مردم را هموار می‌کنیم.