بازی استقلال – تراکتور با بازی‌های دیگر تفاوت دارد

محسن گروسی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال:

محسن گروسی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی مهم مقابل تراکتور گفت : استقلال شرایط خوبی دارد. فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و از اول فصل تا الان نوسان کمی داشته است. برعکسِ تیم تراکتور که پرنوسان بوده، یک روز خیلی خوب بوده و یک روز شرایط ایده‌آل را نداشته است. نوسان تراکتور نسبت به استقلال خیلی بیشتر بوده ولی این مساله دلیل نمی‌شود که مقابل استقلال هم اینطور بازی کند.

بازی استقلال – تراکتور با بازی‌های دیگر تفاوت دارد

 


محسن گروسی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال  در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی مهم مقابل تراکتور گفت : استقلال شرایط خوبی دارد. فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و از اول فصل تا الان نوسان کمی داشته است. برعکسِ تیم تراکتور که پرنوسان بوده، یک روز خیلی خوب بوده و یک روز شرایط ایده‌آل را نداشته است. نوسان تراکتور نسبت به استقلال خیلی بیشتر بوده ولی این مساله دلیل نمی‌شود که مقابل استقلال هم اینطور بازی کند.
وی افزود: به هر حال این بازی با بازی‌های دیگر تفاوت دارد. در جام حذفی هم که راه نزدیکتری برای یک قهرمانی و لیگ قهرمانان آسیا است، استقلال باید به مصاف تراکتور برود. تیم‌ها حساسیت بیشتری در این تورنمنت دارند ولی در کل استقلال در هر دو جام باید شرایط ایده‌آل داشته باشد. توان این را دارد که بتواند تراکتور را در هر دو بازی شکست بدهد اما همان نوسان کمی که گفتم را هم نباید داشته باشد.
گروسی در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند در تبریز برد شیرینی را به دست بیاورد، گفت: نمی‌توانیم از الان بگوییم پیروز قطعی بازی است. اصلا چنین چیزی در فوتبال معنی ندارد. هیچ تیمی تضمینی برای پیروزی ندارد، مگر اینکه شرایط را برای خودشان مهیا کنند و روز بازی، بازیکنان آنچه سرمربی می‌خواهد را بتوانند انجام بدهند. این تضمینی برای پیروزی است. با این حال استقلال توان بردن در تبریز را دارد. بازیکنان و مربی خوبی در این تیم هستند. ساپینتو ارتباط خوبی با بازیکنان تیم برقرار کرده و این مسائل کمک می‌کند استقلال بتواند بازی خوبی را مقابل تیم خوب تراکتور انجام بدهد و سه امتیاز را بگیرد.
کارشناس فوتبال در مورد مسیر قهرمانی استقلال در فصل جاری، عنوان کرد: الان چند تیم هستند مدعی اصلی محسوب می‌شوند و پا پس نمی‌کشند. هر هفته می‌بینید که تیم‌ها در بالای جدول جا به جا می‌شوند. به عنوان مثال اگر گل گهر بازی عقب افتاده خودش را با برد پشت سر بگذارد به تیم‌های صدرجدولی می‌رسد. این نشان می‌دهد تیم‌ها شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند. به نظر من تا روز آخر سه-چهار تیم مدعی قهرمانی هستند که یکی از آن‌ها استقلال است.