دیداری به سبک پرتغالی - اسپانیایی

تراکتور تبریز- استقلال؛

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام ۶ مسابقه به پایان خواهد رسید ، در یکی از بازیهای امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

دیداری به  سبک  پرتغالی - اسپانیایی

 


 


 نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام 6 مسابقه به پایان خواهد رسید ، در یکی از بازیهای امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.
استقلال در این فصل در خارج از خانه همواره نتایج بهتری گرفته و در این بازی هم برای حفظ رتبه دومی خود در پایان دور رفت مسابقات و همچنین امید اندکش برای قهرمانی نیم فصل تلاش خواهد کرد. آبی پوشان اگر در تبریز با بیش از سه گل پیروز شوند و پرسپولیس برنده نشود قهرمان نیم فصل خواهند شد. اتفاقی که غیرممکن نیست اما بسیار دشوار به نظر
می رسد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال این هفته محروم است و از روی سکوها نظاره گر بازی تیمش خواهد بود. در تراکتور هم پاکو خمز سرمربی اسپانیایی در لیگ برتر با شکست هم آشنا شد . حالا نبرد دو مربی پرتغالی و اسپانیایی می تواند این بازی را تبدیل به یکی از جذاب ترین مسابقات دور رفت کند. تراکتوری ها برای رسیدن به رتبه های بالاتر از هشتمی در جدول لیگ تلاش می کند.
استقلال در این بازی محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. به این ترتیب شاید آمانوف بازیکنی که ظاهرا در فهرست مازاد استقلال است در هفته پایانی دور رفت به ترکیب آبی پوشان وارد شود. تراکتور هم هفته گذشته مقابل نساجی شکست خورد تا با 19 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ قرار بگیرد اما قرمزپوشان تبریزی به هیچ عنوان نمی‌خواهند نیم فصل را با شکست تمام کنند و به دنبال یک برد خانگی هستند تا شاید در دور برگشت شرایط بهتری را تجربه کنند و دوباره به جمع تیم‌های مدعی برسند.
تفکرات خمز سرمربی اسپانیایی در تقابل با ساپینتو پرتغالی می‌تواند این بازی را تبدیل به یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های نیم فصل اول کند. این شاید جدی‌ترین آزمون خمز در تراکتور است.