جدال دوستان قدیم ، رقیبان امروز

پرسپولیس – نساجی؛

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران امروز پنجشنبه با انجام ۶ مسابقه به پایان خواهد رسید ، در یکی از بازیهای امروز پرسپولیس میزبان تیم نساجی مازندران است.به جرات می توان گفت ، حساس ترین بازی هفته پانزدهم امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود ، جایی که دو دوست و همکار سابق رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. حمید مطهری سرمربی نساجی در گذشته سال‌ها در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی فعالیت کرده و به خوبی با تفکرات فوتبالی‌اش آشناست. نساجی هفته گذشته در زمین خودش تراکتور را با دو گل بدرقه کرد و پرسپولیس هم با بازیکنان جوانش سه امتیاز حساس و شیرین از سیرجان سوغاتی آورد.

جدال دوستان قدیم ، رقیبان امروز


 


نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران امروز پنجشنبه با انجام 6 مسابقه به پایان خواهد رسید ، در یکی از بازیهای امروز پرسپولیس میزبان تیم نساجی مازندران است.به جرات می توان گفت ، حساس ترین بازی هفته پانزدهم امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود ،  جایی که دو دوست و همکار سابق رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. حمید مطهری سرمربی نساجی در گذشته سال‌ها در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی فعالیت کرده و به خوبی با تفکرات فوتبالی‌اش آشناست. نساجی هفته گذشته در زمین خودش  تراکتور را با دو گل بدرقه کرد و پرسپولیس هم با بازیکنان جوانش سه امتیاز حساس و شیرین از سیرجان سوغاتی آورد.
حالا پرسپولیس برای رسیدن به عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل و صدرنشینی بی‌چون و چرا باید نساجی را شکست بدهد. هر نتیجه‌ای به جز این می‌تواند شاگردان گل‌محمدی را از صدرنشینی در نیم فصل هم دور کند بنابراین پرسپولیس با تمام توان در این بازی حاضر خواهد شد زیرا می‌داند نساجی با حمید مطهری چه انگیزه مضاعفی برای شکست دادن یک غول دیگر فوتبال ایران را دارد. محمد شریفی و علی شجاعی دو بازیکنی که در پرسپولیس نتوانستند آنطور که باید و شاید بدرخشند هم جز نفرات خاص نساجی محسوب می‌شوند. علیرضا حقیقی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس هم سنگربان مطمئن قائمشهری‌هاست.  محمد مهدی نظری تنها بازیکن مصدوم نساجی و غایب در بازی با پرسپولیس خواهد بود.
در پرسپولیس هم ظاهرا  امید عالیشاه بازیکن مصدوم آماده بازی با نساجی شده‌ اما شیخ دیاباته در این مسابقه هم غایب خواهد بود.  از سویی دیگر ظهور بازیکنانی مثل سینا اسدبیگی و محمد عمری هم شرایط پرسپولیس را بهتر از قبل کرده است هر چند عیسی آل کثیر هم  به پرسپولیس بازگشته  است.