تحویل هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی در پرند تا ۲۰ روز آینده

تحویل هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی در پرند تا ۲۰ روز آینده

پیمانکار پروژه گفت:۱۵۰۰ واحد مسکونی تا آخر سال تکمیل و تحویل داده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فاز ۶ پروژه نهضت ملی مسکن مهر پرند قرار گرفت.
به گفته فریبرز پور روانبخش پیمانکار پروژه، زمان زیادی تا بهره‌برداری کامل واحد‌ها در این فاز باقی نمانده است؛ ۳ هزار و ۲۰۰ واحد تا کنون تحویل داده شده، یک هزار و ۲۸۰ واحد تا ۲۰ روز آینده تحویل داده می‌شود، همچنین ۱۵۰۰ واحد تا آخر سال و ظرف سه ماه آینده تکمیل و تحویل داده می‌شود.
پور روانبخش با بیان این‌که زیربنای کل ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار مترمربع است، متراژ هر واحد مسکونی را بین ۹۵ تا ۱۰۵ متر تخمین زد.
وی در پاسخ به معاون وزیر در راستای پیگیری تحویل پروژه اظهار کرد: کار‌های اولیه و تأسیسات زیربنایی به اتمام رسیده و در مرحله تکمیل نهایی پروژه هستیم.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، تهیه گزارش‌های آماری دقیق و مستدل، استخراج اطلاعات و پردازش درست آن‌ها را ضروری دانست و تولید سند موثق آماری به منظور تصمیم‌سازی‌های کلان دولتی در راستای کمک به جامعه هدف و اقشار ضعیف جامعه را خواستار شد.