تحویل هشت هزار واحد مسکونی مهر تا پایان امسال به متقاضیان

رییس هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس:

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت:هشت هزار واحد مسکونی مهر تا پایان امسال به متقاضیان تحویل می‌شود و ۲۲ هزار واحد هم تا بهار و و تابستان ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.

تحویل هشت هزار واحد مسکونی مهر تا پایان امسال به متقاضیان



 


رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت:هشت هزار واحد مسکونی مهر تا پایان امسال به متقاضیان  تحویل می‌شود و ۲۲ هزار واحد هم تا بهار و و تابستان ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رئیس
هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت:هشت هزار واحد مسکونی مهر تا پایان امسال به متقاضیان  تحویل می‌شود و ۲۲ هزار واحد هم تا بهار و و تابستان ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.
ابراهیم نظری‌نیا گفت:در مجموع از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، شرکت عمران شهر جدید پردیس اجرای ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد را تعهد کرده بود که از سال ۱۳۹۱ احداث آن‌ها در شهر جدید پردیس آغاز شد و تاکنون ۵۴ هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان شده که عمده متقاضیان نیز در واحد‌های خود ساکن هستند.رییس هیات‌مدیره شرکت عمران شهر‌های جدیدگفت: از مجموع
 ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر، حدود ۱۴ هزار واحد دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصد هستند که تاکنون به علت نواقص و بویژه نصبیات، زیرساخت‌ها و یا تکمیل نشدن آماده‌سازی‌هاو محوطه‌سازی‌ها تحویل نشده اند.رییس هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: طبق آخرین آمار، تاکنون حدود
 ۶۵ هزار واحد مسکونی مهر را افتتاح کردیم و از این تعداد ۵۴ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است. بدین معنا حدود ۱۳هزار واحد را افتتاح کردیم که هنوز نتوانستیم آن‌ها را تحویل بدهیم.