پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مدعی جدی قهرمانی است

پایان رافت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

پایان رافت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت فعلی پرسپولیس گفت : شرایط فنی پرسپولیس خوب است و شاگردان یحیی گل‌محمدی در جام حذفی همبازی اول را با برد پشت سر گذاشتند. کار پرسپولیس در این بازی گره خورده بود. بی‌جهت نیست که می‌گویند جام حذفی جام شگفتی‌هاست. خوشبختانه پرسپولیس با درخشش بیرانوند به مرحله بعدی صعود کرد، ولی بازیکنان نباید چنین تیم‌هایی را دست‌کم بگیرند.

پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مدعی جدی قهرمانی است



 


پایان رافت مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس  درباره وضعیت فعلی پرسپولیس گفت : شرایط فنی پرسپولیس خوب است و شاگردان یحیی گل‌محمدی در جام حذفی همبازی اول را با برد پشت سر گذاشتند. کار پرسپولیس در این بازی گره خورده بود. بی‌جهت نیست که می‌گویند جام حذفی جام شگفتی‌هاست. خوشبختانه پرسپولیس با درخشش بیرانوند به مرحله بعدی صعود کرد، ولی بازیکنان نباید چنین تیم‌هایی را دست‌کم بگیرند.
وی افزود: در مجموع معتقدم کار پرسپولیس در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد، چون نتیجه گرفتن در ادامه بازی‌ها برای هر تیمی سخت است. پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن باکیفیت دارد و یحیی گل‌محمدی به خوبی کارش را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم این تیم حتی نیازی به جذب بازیکن جدید هم نداشته باشد و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهد. پرسپولیس در لیگ و جام حذفی مدعی جدی قهرمانی است.
وی خاطرنشان کرد: در مورد پرسپولیس مسائل مهمتری وجود دارد که می‌توان به آنها پرداخت. پرسپولیس یک برند بزرگ در ایران و آسیا ست و باید به یک استقلال مالی برسد، ولی این تیم متأسفانه همچنان به‌صورت سنتی اداره می‌شود و دست مدیران باشگاه‌ هم باز نیست، چون آنها از طرف وزارت ورزش انتخاب می‌شوند و ممکن است خیلی زود برکنار شوند.