شبکه برق انتقال و فوق توزیع کهگیلویه و بویراحمد در پایداری کامل است

مدیر امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

مدیر امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان: شبکه برق انتقال و فوق توزیع کهگیلویه و بویراحمد در پایداری کامل است

اهواز-محمدی
مدیر امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: علی‌رغم بارش شدید برف در دو، سه روز گذشته در مناطق سردسیر استان، شبکه برق انتقال و فوق توزیع در پایداری کامل است. مسعود رضازاده با اشاره به بارش سنیگن برف  در مناطق سردسیر استان به ویژه یاسوج، تصریح کرد: شبکه انتقال و فوق توزیع از ابتدای بارش سنگین برف و باران در پایداری کامل بوده و از ناحیه این شرکت هیچگونه خاموشی در شبکه رخ نداده است.
وی افزود: پیش از شروع شرایط جوی، اقدامات لازم در شبکه انتقال و فوق توزیع انجام و نقاط حادثه‌خیز برطرف شد و همین امر کمک کرد تا بارش شدید برف خللی در شبکه ایجاد نکند.
مدیر امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: در حال حاضر نیز گروه‌های عملیاتی در آمادگی کامل بوده تا پایداری شبکه حفظ و نگهداری شود.
بر اساس این گزارش، امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد یکی از نواحی ۱۰ گانه بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.