مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم فوتبال استقلال : استقلال در مسیر درستی حرکت می‌کند

مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم فوتبال استقلال : استقلال در مسیر درستی حرکت می‌کند

مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم فوتبال استقلال  در خصوص برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان گفت : بازی خوبی بود و استقلال توانست روند خوب خودش را ادامه بدهد تا موقعیتش هم در جدول بهتر شود.
وی در مورد اینکه این تیم سومین برد متوالی و پرگل خودش را ثبت کرد، گفت: باید این اتفاق بیفتد. استقلال مهره‌های خوبی مانند محبی، قائدی و مطهری در خط حمله دارد. اگر همیشه شناور بازی کند و تمرکز بهتری داشته باشد، در بازی‌های دیگر هم می‌تواند با گل‌های زیاد برنده شود.
وی در مورد زدن ۱۰ گل در ۳ بازی، عنوان کرد: خط حمله دچار تحول شده و تیم به نوعی در فاز هجومی به بلوغ رسیده است. البته نوع بازی حریفان  را هم باید در نظر گرفت. بعضی مواقع استقلال از نظر روحی روانی دچار مشکل می‌شود که روی کل تیم و به خصوص مهاجمان تاثیر می‌گذارد اما در چند بازی اخیر می‌بینیم که توپ‌هایشان گل می‌شود و خط حمله تبدیل به نقطه قوت‌ شده است. شرایط خط دفاعی هم راضی کننده است.
وی در مورد اینکه آیا می‌توان گفت بعد از تعطیلات جام جهانی و انجام چند بازی پر انتقاد اکنون ساپینتو روند تیم را ترمیم کرده، اظهار داشت: بله، تیم در مسیر درستی حرکت می‌کند و این مساله امیدوار کننده است. امیدوارم این نمایش ‌و گلزنی‌ها را در بازی‌های بعدی ببینیم. استقلال الان تیم خوبی دارد و این کار شدنی است.