مشکلات شهرهشتگرد یک به یک مرتفع خواهد شد

نوید شهردار هشتگرد به شهروندان:

پیرو مصوبات شورای فنی و ترافیک شهر هشتگرد مبنی بر انجام اقدامات اولیه برای ساماندهی تاکسی ها و کاهش ترافیک بلوار اصلی ، ملک بلااستفاده متعلق به شهرداری واقع در ضلع جنوبی میدان شهدا جهت استقرار ایستگاه های تاکسی نظرآباد ، آبیک و شهر جدید مهستان توسط ماشین آلات سنگین حوزه خدمات شهری هشتگرد مخلوط ریزی و آماده سازی شد .

مشکلات شهرهشتگرد یک به یک مرتفع خواهد شد



 


ساوجبلاغ-سیروس رنجبرکهن
پیرو مصوبات شورای فنی و ترافیک شهر هشتگرد مبنی بر انجام اقدامات اولیه برای ساماندهی تاکسی ها و کاهش ترافیک بلوار اصلی ، ملک بلااستفاده متعلق به شهرداری واقع در ضلع جنوبی میدان شهدا جهت استقرار ایستگاه های تاکسی نظرآباد ، آبیک و
شهر جدید مهستان توسط ماشین آلات سنگین حوزه خدمات شهری هشتگرد مخلوط ریزی و آماده سازی شد .
علاوه بر آماده سازی این ملک ، بناهای واقع در ضلع شمالی بوستان نیز که در گذشته ایستگاه تاکسی بوده اند پاکسازی و برای توسعه ترمینال آماده گردیده است.
مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه مهندس امینی معاونت خدمات شهری از محوطه پارک فدک داشت بر تسریع در تکمیل طرح و انجام اقدامات لازم برای جابجایی ایستگاه های تاکسی تاکید کرد .
وی گفت :خوشبختانه کمیسیون‌های ذیل شورای اسلامی شهر موضوعات مربوطه را به صورت تخصصی بررسی نموده و مصوبات کمیسیون‏ها به عنوان راهبرد اجرایی به شهرداری ابلاغ می‏گردد.
رئیسی از برنامه های دیگر از جمله احداث پارکینگ های طبقاتی برای کاهش و رفع ترافیک خبر داده و از اقدامات گسترده حوزه معاونت خدمات شهری طی ماه‌های اخیر تقدیر و تشکر نمود.
شهردار هشتگرد بیان کرد:خوشبختانه با حمایت‏های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بسیاری از کارهای عقب مانده در حال انجام است و این رویه نوید بخش سالی توأم با خدمات و عمران و آبادانی شهر خواهد بود .
شایان ذکر می‏باشد که پیش از این مهندس فلاحتکار نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک از ساماندهی و جانمایی ایستگاه‏های تاکسی خبر داده بود که با پیگیری‌های وی این موضوع محقق گردیده و قبل از نوروز سال آینده این طرح به بهره برداری خواهد رسید.