افزایش شعبه‌های سازمان تأمین اجتماعی در شهر‌های محروم گلستان

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان:

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان: افزایش شعبه‌های سازمان تأمین اجتماعی در شهر‌های محروم گلستان


گرگان-قهرمان
هادی نودهی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان گفت: شعبه‌های تامین اجتماعی در گمیشان، مراوه تپه و گالیکش با هدف حمایت از نقاط محروم در حال راه اندازی است.
نودهی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان  گفت: تلاش کردیم با توسعه تامین اجتماعی نقش موثری در توسعه استان داشته باشیم و افزایش تعداد شعبه‌های تامین اجتماعی در همین راستا انجام شده است.
وی اظهار داشت : ظرفیت راه اندازی شعبه سوم تامین اجتماعی در گرگان و راه اندازی شعبه دوم در گنبد کاووس وجود دارد و مکاتبات لازم برای اجرایی شدن آن در حال انجام است.
نودهی گفت: بیش از 43 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و این سازمان در گلستان دارای ۱۴ شعبه،
۸ کارگزاری و ۵ شعبه اقماری است.
وی افزود: ۲۷۸ هزار و ۸۴۶ نفر در استان گلستان به عنوان
 بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند .مدیر کل تامین دراستان گلستان گفت: نبود تراز منابع و مصارف و کسری نقدینگی ناشی از آن، استقزاض بانکی بی‌رویه و انباشته شده برای جبران نقدینگی سازمان از جمله چالش‌های حوزه بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی است.
او درباره مطالبات سازمان تامین اجتماعی در استان گفت:۴۰۰ میلیارد تومان در استان از کارفرمایان طلب داریم و بدهی برخی شهرداری‌ها مربوط به ۲۰ سال گذشته است.
نودهی با انتقاد از قانون بخشودگی جرایم کارفرمایان در این باره گفت: قانون بخشودگی جرایم کارفرمای خوش حساب باید مشوق داشته باشد نه کارفرمایان بد حساب و قانون بخشودگی باید به کارفرمایان خوش حساب تعلق گیرد.