بهره برداری از دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی

بهره برداری از دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی

 


همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران و با حضور عمو‌عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ساختمان دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، عموعابدینی در نشستی که با حضور اعضای هیات علمی، هیات رئیسه و مدیران دانشگاه خوارزمی برگزار شد به نقش و جایگاه علم و تربیت و همچنین برنامه‌های خوبی که برای آسان شدن کارهای دانشگاه‌ها به خصوص در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه طرح ریزی شده، اشاره کرد.
وی ضمن بیان جایگاه و نقش تاثیرگذار دانشگاه خوارزمی اظهار داشت:از دانشگاه خوارزمی به خاطر نقشی که در توسعه سایر دانشگاه‎‌های کشور داشته است باید تشکر شود.
علی حسن بیگی سرپرست دانشگاه خوارزمی در ادامه به بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه با قدمت خوارزمی پرداخت و اعلام آمادگی کرد که اساتید بنام و متخصص دانشگاه آمادگی دارند در حوزه‌های مختلف تصمیم‌سازی و اجرایی به عنوان بازو‌های مدیریتی و علمی وزارتخانه ایفای نقش کنند.
گفتنی است در ابتدای جلسه رئیس دانشکده، معاونین اداری و مالی، و آموزشی دانشگاه خوارزمی به بیان گزارشی از دانشگاه پرداخته و اعضاي هیات علمی هم به بیان نقطه نظرات و ایده‌های کارگشای خود پرداختند.