آیین بهره برداری بخش دوم از مجموع ۹۹ دستگاه اتوبوس های خریداری شده توسط شهرداری اراک

با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد؛

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری،، در مراسمی با حضور دکتر منصوری معاون رییس جمهور، دکتر کریمی شهردار اراک، استاندار مرکزی،معاون سیاسی استانداری، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار اراک و سایر مدیران و‌ مسئولین، بخش دوم از مجموع ۹۹ دستگاه اتوبوس‎های خریداری شده توسط شهرداری اراک، با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

آیین بهره برداری بخش دوم از مجموع ۹۹ دستگاه اتوبوس های خریداری شده توسط شهرداری اراک

 

اراک-خبرنگار آفرینش
به گزارش اداره ارتباطات و امور  بین الملل شهرداری،، در مراسمی با حضور دکتر منصوری معاون رییس جمهور، دکتر کریمی شهردار اراک، استاندار مرکزی،معاون سیاسی استانداری، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار اراک و سایر مدیران و‌ مسئولین، بخش دوم از مجموع  ۹۹ دستگاه اتوبوس‎های خریداری شده توسط شهرداری اراک، با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
دکتر کریمی شهردار اراک در این مراسم به ارائه گزارشی از روند اتوبوس‎های خریداری شده طی یکسال اخیر و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پرداخت و همچنین از هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل شهری اراک با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.
دکتر منصوری معاون اجرایی رییس جمهور نیز در این مراسم قول مساعد جهت پیگیری نوسازی تاکسی‎های فرسوده شهری اراک را داد تا این مهم نیز در اراک اجرایی شود.