مسابقه ای که نتیجه اش هم برای همه تیم ها اهمیت زیادی دارد

سپاهان – ذوب آهن؛

مسابقه ای که نتیجه اش هم برای همه تیم ها اهمیت زیادی دارد



 

در آخرین روز از هفته بیستم لیگ برتر امروز سه مسابقه دیگر برگزار می شود تا به این ترتیب دیدارهای هفته بیستم به پایان خواهد رسید و در این روز شاهد دو دربی در اصفهان و خوزستان هستیم.
 سپاهان - ذوب آهن
دربی اصفهان آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر خواهد بود، مسابقه ای که نتیجه اش هم برای مدعیان قهرمانی و هم برای تیم های میانه و پایین جدول اهمیت زیادی دارد.  سپاهان صدرنشین مسابقات با
 6 برد متوالی می خواهد همین روند نتیجه گیری  را ادامه بدهد. زردپوشان اصفهانی در نیم فصل دوم صددرصد امتیازها را گرفته اند و بعد از این مسابقه هم دیداری دوستانه با تیم زنیت روسیه در اصفهان برگزار می کنند تا برای دیدار حساس با پرسپولیس در جام حذفی آماده شوند. سپاهان دوست ندارد در آستانه این دو دیدار مهم امتیازی از دست بدهد و نوار بردهایش قطع شود.
از سویی دیگر ذوب آهن اصفهان  20 امتیازی در
 5 هفته اخیر سه باخت و دو مساوی داشته و نتایج خوبی را در نیم فصل دوم نگرفته است. مهدی تارتار انگیزه زیادی برای این بازی دارد تا وضعیت تیم را در جدول لیگ سامان بدهد.
 نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان
حساس ترین و مهم ترین رقابت ته جدول در مسجدسلیمان بین دو تیم نفتی برگزار خواهد شد. دربی نفتی خوزستان در حالی برگزار می شود که دو تیم یازده امتیازی در قعر جدول قرار گرفته اند البته نفت مسجدسلیمان با 40 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد.صنعت نفت آبادان هم با تاوارس برزیلی هنوز از بحران خارج نشده است. نفت مسجدسلیمان در صورت برد 14 امتیازی خواهد شد و به رده پانزدهم می رسد اما نفت آبادان اگر برنده شود همچنان پانزدهم باقی خواهد ماند.