احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال : برای انتخاب سرمربی تیم ملی برنامه داریم

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال : برای انتخاب سرمربی تیم ملی برنامه داریم


احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال درمورد دیدار دوستانه با عراق و آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی گفت : اگر قرار باشد ما بازی دوستانه‌ای برگزار کنیم، قطعا با سرمربی اصلی خود بازی خواهیم کرد. بحث بازی دوستانه با عراق هم قطعی نشده و هنوز در مرحله مذاکرات ابتدایی است.
وی در مورد اینکه آیا رئیس و اعضای هیات رئیسه در فرصت حدود یک ماهه تا قبل از فیفادی آتی درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت خواهند کرد، گفت: تردید نکنید برای انتخاب سرمربی تیم ملی بحث و صحبت می‌کنیم و در این زمینه برنامه داریم. کارهای کارشناسی در حال انجام است اما اینکه بخواهیم جزئیات را بگوییم، حرفه‌ای نیست و هیچ جای دنیا هم چنین کاری نمی‌کنند.
وی درخصوص برخی نگرانی‌ها مبنی بر بی‌تفاوتی و بی‌خیالی فدراسیون نسبت به این موضوع مهم، توضیح داد: به هیچ وجه بی‌خیالی وجود ندارد. روی این بحث حساسیت بسیار زیادی هم داریم و اعلام نشدن جزئیات صحبت‌ها و گفت‌ و گوها، به معنی بی‌خیالی رئیس و هیات رئیسه فدراسیون نیست. کار خود را به خوبی انجام داده و در ادامه خیلی روشن و واضح توضیح خواهیم داد اما اکنون در این مقطع اعلام شرح مذاکرات، کاری غیرحرفه‌ای است که چنین کاری انجام نمی‌دهیم.