شعارهای هواداران سپاهان نشان می‌دهد راه را درست رفته‌ایم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن: شعارهای هواداران سپاهان نشان می‌دهد راه را درست رفته‌ایم

 


مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با وجود شکست تیمش در برابر سپاهان اصفهان تأکید کرد، تا زمانی که او را بخواهند در جمع ذوبی‌ها به کار خود ادامه خواهد داد.
وی افزود : در نیمه اول داور خیلی یک‌طرفه سوت زد. از کوپال ناظمی انتظار نداشتم، ولی در نیمه دوم منصفانه سوت زد. در نیمه دوم غافلگیر شدیم و همانطور که فکر می‌کردیم و به بچه‌ها گفته بودیم روی ارسال‌ها گل خوردیم.
وی اضافه کرد: واقعاً زورمان نرسید و گل مساوی را خوردیم و بعد گل دوم را دریافت کردیم. بعد هم تلاش کردیم به دروازه حریف برسیم و در اواخر بازی شانس‌هایی داشتیم و می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم، ولی اینجا هم ما بدشانس بودیم. به هر حال به سپاهان تبریک می‌گویم و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت دارم. به بچه‌های خودم هم خسته نباشید می‌گویم. با شرایطی که دو تیم دارند به نظرم بازی خوبی ارائه کردند و مردانه جنگیدند. از حالا باید به فکر بازی بعد باشیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد زهردار نبودن خط حمله ذوب‌آهن بیان کرد: ما دو مهاجم داریم؛ یکی سالاری که آسیب دید و دیگری سلیمانی که خیلی زحمت کشید، اما نتوانست گلی بزند و چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌شود. گاهی قریشی را جلو می‌فرستیم و در آن بخش دچار مشکل هستیم.
تارتار در واکنش به شعار هواداران تیم سپاهان علیه خودش تصریح کرد: من در سپاهان بازی کرده‌ام و احترام خاصی برای این تیم قائل هستم. وقتی هواداران سپاهان چنین شعارهایی می‌دهند، نشان می‌دهد راه را درست رفته‌ایم و تیمی نیستیم که مانند گذشته، به راحتی به سپاهان امتیاز بدهیم. طبیعی است آنها دوست نداشته باشند تارتار اینجا بماند و رقیب سرسختی برای سپاهان باشد.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در پایان گفت: از هواداران معذرت می‌خواهم و می‌دانم که آنها حال خوبی ندارند. من نیز همین شرایط را دارم. قرعه سختی داشتیم و با تیم‌های بالای جدولی بازی می‌کنیم. در دور برگشت مقابل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان بازی کردیم و ان‌شاءالله هواداران را در ادامه لیگ خوشحال کنیم.