صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان: هدف ما صعود به جام جهانی است

صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان: هدف ما صعود به جام جهانی است


صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان قبل از اعزام این تیم به رقابت‎های قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام تیم‌های حاضر در مرحله نهایی، تیم‌های خوب و با کلاسی هستند، گفت : با توجه به قدرت تیم‌ها، شرایط برای هر تیمی سخت و فشرده است و با توجه به اینکه در سید ۴ قرار گرفته بودیم با با استرالیا، قطر و ویتنام هم گروه شدیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم جوانان توانایی‌های بالایی دارند و امیدواریم بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه بدهیم، خاطرنشان کرد: برایمان فرق ندارد با چه تیمی بازی می‌کنیم و باید آمادگی این را داشته باشیم با بهترین تیم آسیا هم بازی و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب به دست بیاوریم.
وی درباره هدف گذاری از حضور در این مسابقات، گفت:هدف اول ما صعود از دور مقدماتی بود. هدف بعدی مسابقات جهانی است که رتبه جهانی به دست بیاوریم و بعد از آن برای مبارزه با تیم‌های دیگر برویم. ازبکستان میزبان، حریف سختی است. باید با آن‌ها مبارزه کنیم که به قهرمانی برسیم. باید با تمام وجود کار کنیم. آن ها هم کار می کنند. شاید بیشتر از ما امکانات داشته باشند ولی اول با توکل به خدا و بعد این بچه‌های توانمند که از نظر فنی شرایط خیلی خوبی دارند.
وی  در خصوص اینکه با شرایط فعلی آیا فکر می‌کند تیم جوانان ایران بتواند به جام جهانی صعود کند، گفت: همه بچه‌ها از روز اول هدف‌های تیم را می‌دانند و کاملا آگاه هستند و با امیدواری به این مسابقات می‌رویم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و باعث سربلندی فوتبال ایران شویم.