آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه سقوط بالگرد

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد:

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه سقوط بالگرد

با اعلام مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شرایط
حمید سجادی پس از سانحه سقوط بالگرد رو به بهبود است.
به گزارش ایسنا، محسن معتمد کیا، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و یکی از افراد حاضر در سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش درباره جزئیات این حادثه گفت:روز چهارشنبه دکتر سجادی از جلسه هیات دولت برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به شهر سیرجان سفر کردند.بعد از افتتاح حدود ساعت 1:30 صبح به کرمان رسیدیم. در کرمان اجلاس مدیران کل ورزش و جوانان برگزار شد و بعد از آن قرار بود به چندین شهرستان استان کرمان برای بازدید از پروژه‌های ورزشی برویم. ابتدا به شهر رابر رفتیم و بازدید داشتیم. بعد از آن قرار بود به بافت برویم که موقع فرود، بالگرد دچار حادثه شد.
او افزود: من چیز زیادی به یاد ندارم ولی وقتی که بالگرد قصد فرود آمدن داشت، دچار نقص شد. دو نفر از محافظان ایستادند و بعد از آن چیزی به یاد ندارم و سر از بیمارستان بافت درآوردیم. قرار بود شب آخر به ارزوئیه برویم که این اتفاق رخ نداد و ما شرمنده مردم این شهرستان شدیم.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت حمید سجادی توضیح داد: جا دارد از پرسنل بیمارستان شهید باهنر کرمان تشکر کنم.آن چیزی که با ارتباط تلفنی مطلع شدم، وضع آقای سجادی با دعای خیر مردم بهتر شده است و همه چیز تحت کنترل قرار دارد.
معتمد کیا در پایان درباره اخباری مبنی بر ضایعه نخاعی جوادی،
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: برآورد اولیه اینطور بود اما من پرسیدم و الحمدالله وضعیت او خوب است.من از مردم عزیز می‌خواهم که برای فرزندان میهن که در ماموریت حضور داشتند، دعا کنند تا زودتر پیش خانواده‌هایشان برگردند.