پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر می‌شود ، هم جام حذفی

محمد برزگر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

محمد برزگر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برتری ۴ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی در خانه سپاهان و صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت : اینکه بازی در اصفهان و خانه حریف بود و پرسپولیس این مسابقه حساس را برد، اتفاق خیلی خوبی بود. این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هواداران دو تیم دنبال پیروزی تیم‌شان هستند. خدا را شکر این پرسپولیس بود که سپاهان را شکست داد و صعود کرد. من به کادر فنی پرسپولیس، بازیکنان و هواداران پرشور تیم تبریک می‌گویم.

پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر می‌شود ،  هم جام حذفی

 



 


محمد برزگر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برتری 4 بر 2 شاگردان یحیی گل‌محمدی در خانه سپاهان و صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت : اینکه بازی در اصفهان و خانه حریف بود و پرسپولیس این مسابقه حساس را برد، اتفاق خیلی خوبی بود. این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هواداران دو تیم دنبال پیروزی تیم‌شان هستند. خدا را شکر این پرسپولیس بود که سپاهان را شکست داد و صعود کرد. من به کادر فنی پرسپولیس، بازیکنان و هواداران پرشور تیم تبریک می‌گویم.
وی با یادآوری اینکه سپاهان در سال‌های گذشته رقیبی جدی برای پرسپولیس بوده است، خاطر نشان کرد: از اینکه پرسپولیس توانست این تیم را شکست بدهد به شخصه خیلی خوشحال شدم. تاکتیک یحیی در این بازی نتیجه داد. پرسپولیس همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بهترین تیم ایران است. پرسپولیس جزو تیم‌های خوب آسیاست.
وی این پیروزی را عاملی مؤثر در بازگشت دوباره پرسپولیس به جمع مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر دانست و گفت: ما بعد از این شاهد روزهای بهتری از تیم خواهیم بود. این بازی از نظر روحی و انگیزشی برای پرسپولیس خیلی اهمیت داشت. از نظر من، بردن سپاهان کامبکی برای قهرمانی در لیگ بود. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و تیم خوبی است، اما در هفته‌های اخیر از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشت. بردن سپاهان بار دیگر شرایط خوب را به تیم باز خواهد گرداند.وی در خاتمه تاکید کرد: نتیجه بازی با سپاهان خیلی اهمیت داشت. پرسپولیس از نظر روحی و روانی به بازی‌ها برگشت و به نظر من هم قهرمان لیگ برتر می‌شود و هم می‌تواند با قهرمانی جام حذفی، امسال دَبِل کند.