هادی شکوری کارشناس فوتبال : استقلال می خواهد روند بردها را مقابل نساجی ادامه دهد

هادی شکوری کارشناس فوتبال : استقلال می خواهد روند بردها را مقابل نساجی ادامه دهد

هادی شکوری کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال مقابل نساجی قائمشهر از هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: نساجی یکی از تیم‌های لیگ برتری است که تاکتیکی بازی می‌کند شرایط تیمی خوبی دارد اما به نظر من بازیکنانش کمی جوان و کم تجربه هستند و هنوز نتوانسته اند عملکرد موفقی داشته باشند.
وی افزود: آنها در مقابل آلومینیوم در جام حذفی به پیروزی رسیدند و حالا با روحیه ای خوب آماده دیدار برابر استقلال هستند. نساجی می‌داند که باید در خانه حریفش را شکست دهد اگرچه مطمئناً کار سختی در پیش دارد استقلال هم روند رو به رشدی پیدا کرده.
مدافع سابق استقلال ادامه داد: این تیم بردهای پی در پی کسب کرده و حال می‌خواهد این روند را مقابل نساجی ادامه دهد. تجربه آبی‌ها می‌تواند ضامن موفقیت آنها باشد. ضمن اینکه آبی‌ها در کار تیمی در هفته‌های اخیر موفق بودند و چند بازیکن این تیم فراتر از انتظار ظاهر شده و عملاً باعث شدند تا حریف نتواند مقابل آنها مقاومت کند.وی افزود: استقلال شرایط خوبی پیدا کرده، مطمئناً ساپینتو دیگر می‌داند چه کارهایی را باید در تیم انجام دهد و در چه مواقعی تعویض کند ضمن اینکه دیدیم تعویض‌های او در دیدار با ملوان بسیار کارساز بود و هر دو بازیکنی که به عنوان تعویضی به میدان آمدند گل‌های پیروزی استقلال را به ثمر رساندند.