شهردار تبریز: احداث پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال آغاز می‌شود

شهردار تبریز: احداث پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال آغاز می‌شود

تبریز-توفیقی
شهردار تبریز از آغاز عملیات اجرای پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان شهریور ۱۴۰۲ احداث این پل به اتمام برسد و طرح ترافیکی مسیر پل قراملک باید سریعا کار شود.
یعقوب هوشیار  اظهار کرد: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته برای منطقه، ۱۵۰ میلیارد نیز توسط مناطق معین در این حوزه تخصیص خواهد یافت.
هوشیار افزود: حوزه منطقه ۶ در حال توسعه بوده و جای کار دارد و از جمله ظرفیت‌هایی که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، بدنه‌سازی و
ضلع غربی فرودگاه است که باید با اشخاص در این خصوص توافق کنیم.
وی با بیان اینکه بودجه عمرانی منطقه ۵۰۰ میلیارد خواهد بود، تصریح کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان عموما در حوزه حمل و نقل و پایش تصویری منطقه به کار گرفته خواهد شد و باید قدرت پایش در رینگ شمال به جنوب خود را افزایش دهیم تا تصادفات منطقه کنترل شود.
شهردار تبریز با تاکید بر ارائه خدمات محله ای در سطح منطقه، گفت: محدودیتی در بودجه برای ارائه خدمات و مخصوصا خدمات محله‌ای که شورا نیز همراهی خواهد کرد نداریم. درست است که در بودجه محدودیت داریم، ولی در حوزه خدمات هرچقدر توانستید کار کنید.
هوشیار تاکید کرد: شاید به اندازه بودجه شهر تبریز در منطقه ۶ توافق انجام می‌گیرد. باید یک تیم املاک قوی با چند توافق قوی ظرفیت سازی کند و این امر موجب کاهش ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود.