پرسپولیس نباید تسلیم شود

حرف گل محمدی درست است،

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت ، او بازیکنانش را دور هم جمع کرد و به آنها چنین گفت : ما هفته بیست و سوم را پشت سر گذاشتیم ، هفت هفته دیگر به پایان بازیها مانده و ۲۱ امتیاز تقسیم می شود ، بنابراین بازی‌ها را تمام شده فرض نکنید و اینطور تصور نکنید که شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است

پرسپولیس نباید تسلیم شود

یحیی گل محمدی  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت ، او بازیکنانش را دور هم جمع کرد و به آنها چنین گفت :  
ما هفته بیست و سوم را پشت سر گذاشتیم ، هفت هفته دیگر به پایان بازیها مانده و ۲۱ امتیاز تقسیم می شود ، بنابراین بازی‌ها را تمام شده فرض نکنید و اینطور تصور نکنید که شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
واقعیت این است که :
در دیدار با سپاهان تیم پرسپولیس امیدوار بود در  حضور پرشور تماشاگرانش نتیجه جام حذفی در برابر حریف اصفهانی خود تکرار کند، اما یک اخراج کفه ترازو را به سود سپاهان سنگین تر کرد. البته پرسپولیس در نیمه دوم و ۱۰ نفره حملات خوبی را روی دروازه تیم سپاهان ایجاد کرد و در لحظاتی که برای زدن گل برتری تلاش می‌کرد، گل خورد و دقیقه ای هم گل خورد که دیگر فرصت جبران نبود.
یحیی گل محمدی در مصاحبه پایان بازی در کنار اشاره به واقعیت‌ها یک درخواست هم از بازیکنانش داشت. او گفت: فاصله زیاد شد. نباید ناامید شویم. باید تلاش و بیشتر کار کنیم. از بازیکنان می‌خواهم تسلیم نشوند و فکر نکنند قهرمانی از دستمان رفته، کار سخت است ولی به آینده امیدواریم و ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم.
حق با یحیی گل محمدی است. ۷ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است. حکایت ۲۱ امتیاز است. تسلیم پرسپولیس به این بهانه که ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله گرفته به تیم سپاهان کمک خواهد کرد که راحت تر قهرمان شود. اما تسلیم نشدن حتی اگر منجر به جبران این امتیاز نشود، موجب می‌شود در هفته‌های باقی مانده هم بازی‌های خوب از تیم پرسپولیس ببینیم و بازی های لیگ برتر هم در هفته های پایانی جذاب و مهیج دنبال شود. همین چند هفته پیش بود که استقلال رقیب دیرینه پرسپولیس و یکی از مدعیان قهرمانی این فصل از بازی‌ها ۸ امتیاز از صدر جدول فاصله گرفت و تیمی که در صدر بود پرسپولیس بود. اما استقلال امید خود را از دست نداد و سعی کرد با برطرف کردن اشکالات خود به تیمی بهتر تبدیل شود.