اختصاص هزینه تعویض مخازن سی ان جی به ۱۲۰ دستگاه تاکسی

شهردار اندیشه:

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،با هدف حمایت و جبران بخشی از هزینه های تعمیراتی تعویض مخازن گاز، به ۱۲۰ دستگاه تاکسی های تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه کمک هزینه اعطا خواهد شد.

اختصاص هزینه تعویض مخازن سی ان جی  به ۱۲۰ دستگاه تاکسی

شهریار-برزگر
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،با هدف حمایت و جبران بخشی از هزینه های تعمیراتی تعویض مخازن گاز،  به ۱۲۰ دستگاه تاکسی های تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه کمک هزینه اعطا خواهد شد.
بهروز کاویانی شهردار اندیشه با اعلام این خبر گفت:تاکسی داران یکی از زحمتکش ترین قشر جامعه هستند که در سرما و گرما با شرایط مختلف در حال خدمات‏رسانی به مردم هستند و حمایت از این قشر به منزله ارتقا و بهبود وضعیت خدمات رسانی به مردم است و یکی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری شهر اندیشه همواره در جهت توجه به این عزیزان و حمایت آنها در حد امکان با توجه به قوانین بوده است.
وی افزود:یکی از این اقدامات که به تصویب اعضای شورای اسلامی و کمیته انطباق و فرمانداری شهریار رسید طرح تحت پوشش قرار دادن ۱۲۰ تاکسی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری شهر اندیشه با اختصاص بخشی از هزینه های تعویض مخازن فرسوده گاز بود که خوشبختانه با این مصوبه مبلغ ۵ میلیون تومان به ۱۲۰ تاکسی مشخص شده در نظر گرفته شده است که ان شاءلله مراحل واگذاری آن به سازمان
حمل و نقل عمومی ابلاغ خواهد شد تا تاکسی داران پس از تعویض مخازن گاز توسط بهره بردار و ارائه گواهینامه معاینه فنی پرداخت گردد.
کاویانی یادآور شد: این اقدام نه تنها در بخش حمایتی با پوشش دهی مناسبی می شود بلکه در حوزه محیط زیست اقدام خوب بسیار راهبردی خواهد بود تا ان‏شاءالله همزمان با اقدامات حمایتی خود در راستای حفظ هوای محیط پیرامونی خود که این روزها شرایط مطلوبی ندارد اقدامی پوششی را انجام داده باشیم.
  نصب برچسب کد شناسایی جدید برای تاکسی داران شهرداری اندیشه
شهردار اندیشه در ادامه به نصب برچسب
 کد شناسایی اشاره کرد و گفت:در راستای ارائه خدمات بهینه و رسیدگی به شکایات مردمی به صورت
قانونمند تر و تسریع در روند آن طرح نصب برچسب های کد شناسایی جدید برای ناوگان تاکسیرانی شهرداری اندیشه به اجرا درآمد.
بهروز کاویانی در ادامه افزود:یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری پاسخگویی به موقع به مطالبات و شکایاتی است که از سوی شهروندان در هر نقطه‌ای ارائه می‏گردد
وی افزود :موضوع حوزه حمل و نقل به دلیل اینکه نزدیکترین برخوردهای مردمی در آن اتفاق می‌افتد و به واسطه نوع حرفه آن ممکن است نارضایتی‏هایی نیز در خصوص ارائه وظایف محوله ایجاد گردد لذا در راستای رضایتمندی مردم و قانون تکریم ارباب رجوع طرح نصب برچسب های جدید بر روی تاکسی های شهرداری آغاز و به اجرا در آمد تا بتوانیم مطلوب‌ترین رضایتمندی را از سوی شهروندان در این حوزه داشته باشیم.
 وی یادآور شد:شهروندان شریف اندیشه می توانند با ارسال کد شناسایی ما را در ارائه بهتر خدمات یاری رسانند چرا که معتقدیم هرچه نظارت مردم بر عملکرد ما بیشتر باشد رفع نقاط ضعف پوشیده تر و بر تقویت نقاط مثبت تاکید خواهد شد و امیدواریم با ارائه این خدمت توانسته باشیم شفاف سازی و پاسخگویی
 با بهترین روش به شهروندان ارائه نماییم.