در یک ثانیه مدال طلا را از دست دادم

دانیال بزرگی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان:

دانیال بزرگی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان که در رقابت‌های گرند اسلم چین موفق به کسب مدال نقره شد، گفت: رقابت‌های گرنداسلم یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک است و به همین دلیل مورد توجه برخی از چهره های برتر و نام آشنایی تکواندو دنیا قرار گرفته بود.


دانیال بزرگی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان که در رقابت‌های گرند اسلم چین موفق به کسب مدال نقره شد، گفت: رقابت‌های گرنداسلم یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک است و به همین دلیل مورد توجه برخی از چهره های برتر و نام آشنایی تکواندو دنیا قرار گرفته بود. موضوعی که باعث بالا رفتن سطح فنی و البته حساسیت مسابقات شد.
وی در مورد مبارزات خود، گفت: در دیدار اول موفق شدم متین رضایی دیگر ملی پوش خوب کشورمان را شکست دهم و بعد از با برتری مقابل «کانگ» از کره جنوبی راهی بازی پایانی شدم. در دیدار فینال و مبارزه با قهرمان المپیک هرچه در توان داشتم به کار گرفتم، رفته بودم که رشیدوف را شکست دهم و و مستحق پیروزی هم بودم که متأسفانه در یک ثانیه مدال طلا را از دست دادم.
عضو تیم ملی تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد:از عملکرد خودم رضایت دارم؛ خدا را شکر ۵۰ درصد از مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را طی کرده ایم و امیدوارم در ادامه راه با موفقیت مسابقات را پشت سر بگذاریم.