بابت قهرمانی در لیگ ناامید نیستیم

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس :

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملوان انزلی است ، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این بازی گفت:خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با ملوان هستیم.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملوان انزلی است ، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این بازی گفت:خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده بازی با ملوان هستیم. ملوان تیم جوانی است و قطعاً آنها انگیزه دارند که خودشان را برابر پرسپولیس نشان دهند. ما بازی سختی داریم، ولی باید سه امتیاز را بگیریم که امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.
وی در خصوص رقابت فشرده پرسپولیس با سپاهان و استقلال گفت : تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در پایان فصل اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. شکست خانگی برابر سپاهان کار ما را سخت کرد، ولی شش بازی دیگر باقی مانده است که هر کدام اندازه یک فینال مهم هستند. باید دید بقیه تیم‌ها چه نتایجی می‌گیرند، ولی ما باید خوب امتیاز بگیریم و فرصتی برای اشتباه نداریم.
وی در خصوص شانس قهرمانی تیمش گفت : در حال حاضر سپاهان صدرنشین بوده و طبیعی است که روی کاغذ شانس آنها بیشتر است، ولی در فوتبال چیزی معلوم نیست. هر سه تیم تلاش خودشان را می‌کنند و باید دید در بازی‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. کار ما کمی سخت شده است، ولی هرگز بابت قهرمانی در لیگ ناامید نیستیم. در جام حذفی هم موقعیت خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا امسال فصل را با گرفتن جام به اتمام برسانیم.